android, permalink
grynai lobistinis sprendimas kazkieno uzsakymu, pasidarys pelno.
ikisiol kelis kartus jau atsauke, t.y, nukele paskutiniu momentu.
visai nera jokio reikalo nauju bintu ir kinietisko feiko pirkeliot uz brangiai
atsauks tuos turniketus ar ne? |
android, permalink
grynai lobistinis sprendimas kazkieno uzsakymu, pasidarys pelno.
ikisiol kelis kartus jau atsauke, t.y, nukele paskutiniu momentu.
visai nera jokio reikalo nauju bintu ir kinietisko feiko pirkeliot uz brangiai
news reader, permalink
On 2023-06-17 11:48, android wrote:
grynai lobistinis sprendimas kazkieno uzsakymu, pasidarys pelno.
ikisiol kelis kartus jau atsauke, t.y, nukele paskutiniu momentu.
visai nera jokio reikalo nauju bintu ir kinietisko feiko pirkeliot uz
brangiai
bbz
nemanau, kad darys reidus del tokio dalyko. Per brangu butu.
jeigu i TA vaziuosi tai geriau pasiimti nauja.
Tomas, permalink
TA neidomu turniketai
"news reader" parašė naujienų news:[email protected]...
On 2023-06-17 11:48, android wrote:
grynai lobistinis sprendimas kazkieno uzsakymu, pasidarys pelno.
ikisiol kelis kartus jau atsauke, t.y, nukele paskutiniu momentu.
visai nera jokio reikalo nauju bintu ir kinietisko feiko pirkeliot uz
brangiai
bbz
nemanau, kad darys reidus del tokio dalyko. Per brangu butu.
jeigu i TA vaziuosi tai geriau pasiimti nauja.
Lawrence Jamieson, permalink
2023-06-18 09:55, Tomas rašė:
TA neidomu turniketai
Taip, nes jų būtinumą valdžia vis atidėliojo.
Apocalypto, permalink
truputį į šoną, bet geresnis biznis bus didiesiems prekybos tinklams su
vienkartiniais maišeliais.
On 2023.06.17 11:48, android wrote:
grynai lobistinis sprendimas kazkieno uzsakymu, pasidarys pelno.
ikisiol kelis kartus jau atsauke, t.y, nukele paskutiniu momentu.
visai nera jokio reikalo nauju bintu ir kinietisko feiko pirkeliot uz
brangiai
Android, permalink
Faktas.
Tik plastiko gresme - globali, vaizdai baisūs ir statistika tikra. Nuo kažko reikia pradėti. Kuris tinklas norės papirkt pirkėjus - visur siūlys free popierinius maišelius, kaip ikišiol prie bandelių buvo ir yra. Arba bent popiero gabalus susivyniojimui, kaip buvo prieš 100 metų (žr. filmuose :D )
O su feikiniais kitajozu žaisliukais ir bintų sąrašo kaitaliojimu yra žaidžiama lokaliai, tai nuolat lobuoja visai nedidelė suinteresuotų įmonių savininkų grupė.
--
Apocalypto non.prada@gmail.com Wrote in message:r
truputį į šoną, bet geresnis biznis bus didiesiems prekybos tinklams su vienkartiniais maišeliais.
----Android NewsGroup Reader----
https://piaohong.s3-us-west-2.amazonaws.com/usenet/index.html
Romas, permalink
On 2023.06.18 10:12, Android wrote:
Tik plastiko gresme - globali, vaizdai baisūs ir statistika tikra.
Jei ne paslaptis - kur tuos baisius vaizdus matei ?
xc, permalink
Jei apsiriboti lietuviškomis realijomis - man pakanka vasarą saulėtą
dieną pereiti Palangos pliažu, nuinax kiek ten tų vienkartinių maišelių
plaikstosi. Tai toks bent simbolinis pabandymas apriboti jų dalinimą
sveikintinas
On 2023-06-18 10:53, Romas wrote:
On 2023.06.18 10:12, Android wrote:
Tik plastiko gresme - globali, vaizdai baisūs ir statistika tikra.
Jei ne paslaptis - kur tuos baisius vaizdus matei ?
Romas, permalink
On 2023.06.18 11:35, xc wrote:
Jei apsiriboti lietuviškomis realijomis - man pakanka vasarą saulėtą dieną pereiti Palangos pliažu,
nuinax kiek ten tų vienkartinių maišelių plaikstosi. Tai toks bent simbolinis pabandymas apriboti jų
dalinimą sveikintinas
Palangoje nebūnu. Prie ežerų nepastebėjau kad atskiri maišeliai plaikstytusi. O jei paliktas šiukšlynas
tai jame pilnas asorti nuo prezervatyvų iki maisto likučių. Matyt reiktu "simboliškai" riboti
prezervatyvų ir maisto prekybą ?
Arj, permalink
2023-06-18 11:35, xc rašė:
Jei apsiriboti lietuviškomis realijomis - man pakanka vasarą saulėtą
dieną pereiti Palangos pliažu, nuinax kiek ten tų vienkartinių maišelių
plaikstosi. Tai toks bent simbolinis pabandymas apriboti jų dalinimą
sveikintinas
ta apribojima galima nuo kito gali pradeti. pvz koks lidlas reklamuojasi
kokie jie ekologiski, bet beveik visos darzoves pas juos - supakuotos i
plastikines pakuotes. Maza to, dar krepseliu nera - turi imti
plastikinius maiselius, nors tau ju ir nereikia. Elementari kruva
plastikiniu pirkiniu krepsiu lidle maiseliu suvartojima suvmazintu kokia 10%
sail, permalink
Taip, krepšių nebuvimas man pagrindinis lidlo minusas. Ne visi vagonais
perka.
Nu bet ką darysi. Užtat vyriškų žaislų būna, kas visada nuteikia užeiti
sulošti loteriją "ką rasiu šiandien".
On 2023-06-19 10:49, Arj wrote:
2023-06-18 11:35, xc rašė:
Jei apsiriboti lietuviškomis realijomis - man pakanka vasarą saulėtą
dieną pereiti Palangos pliažu, nuinax kiek ten tų vienkartinių
maišelių plaikstosi. Tai toks bent simbolinis pabandymas apriboti jų
dalinimą sveikintinasta apribojima galima nuo kito gali pradeti. pvz koks lidlas reklamuojasi
kokie jie ekologiski, bet beveik visos darzoves pas juos - supakuotos i
plastikines pakuotes. Maza to, dar krepseliu nera - turi imti
plastikinius maiselius, nors tau ju ir nereikia. Elementari kruva
plastikiniu pirkiniu krepsiu lidle maiseliu suvartojima suvmazintu kokia
10%
Tomas, permalink
Lidlo faterlande įprasta pas diskaunterius eiti nešantis savo rezginėlę.
2023-06-19 11:26, sail rašė:
Taip, krepšių nebuvimas man pagrindinis lidlo minusas. Ne visi vagonais
perka.Nu bet ką darysi. Užtat vyriškų žaislų būna, kas visada nuteikia užeiti
sulošti loteriją "ką rasiu šiandien".On 2023-06-19 10:49, Arj wrote:
2023-06-18 11:35, xc rašė:
Jei apsiriboti lietuviškomis realijomis - man pakanka vasarą saulėtą
dieną pereiti Palangos pliažu, nuinax kiek ten tų vienkartinių
maišelių plaikstosi. Tai toks bent simbolinis pabandymas apriboti jų
dalinimą sveikintinasta apribojima galima nuo kito gali pradeti. pvz koks lidlas
reklamuojasi kokie jie ekologiski, bet beveik visos darzoves pas juos
- supakuotos i plastikines pakuotes. Maza to, dar krepseliu nera -
turi imti plastikinius maiselius, nors tau ju ir nereikia. Elementari
kruva plastikiniu pirkiniu krepsiu lidle maiseliu suvartojima
suvmazintu kokia 10%
sail, permalink
garaže kažkur dar авоська buvo, galima sakyti antikvaras. Žiū reiks vėl
pradėt naudoti (o gal parduot brangiai kam nors).
On 2023-06-19 11:44, Tomas wrote:
Lidlo faterlande įprasta pas diskaunterius eiti nešantis savo rezginėlę.
eSSas, permalink
On 19/06/2023 12:01, sail wrote:
garaže kažkur dar авоська buvo, galima sakyti antikvaras. Žiū reiks vėl
pradėt naudoti (o gal parduot brangiai kam nors).
Beliko surasti, kas tą šūdą nupirks
Lidlo faterlande įprasta pas diskaunterius eiti nešantis savo rezginėlę.
Pas belgus beje irgi
S.
RaR, permalink
Pas vokiečius būdavo daugiausiai į dėžes nuo produktų kraudavosi - ten
patogesnes darbuotojai į krūvą sumesdavo. Kai pas mus Lidlai atsidarė
bandžiau ir aš taip daryti, bet pas mus darbuotojai labai greitai viską
surenka ir pašalina iš salės. Dabar mašinose vežiojuosi po kelis
medžiaginius maišus visoms maisto parduotuvėms.
Lidlo faterlande įprasta pas diskaunterius eiti nešantis savo rezginėlę.
Pas belgus beje irgiS.
Doxlas, permalink
Čia matyt priklauso ir nuo konkrečios parduotuvės personalo. Pvz Drujos
g. Lidle (Vilniuje) yra krepšiai - aišku tie didesni, bet krepšiai.
On 2023-06-19 11:26, sail wrote:
Taip, krepšių nebuvimas man pagrindinis lidlo minusas. Ne visi vagonais
perka.Nu bet ką darysi. Užtat vyriškų žaislų būna, kas visada nuteikia užeiti
sulošti loteriją "ką rasiu šiandien".On 2023-06-19 10:49, Arj wrote:
2023-06-18 11:35, xc rašė:
Jei apsiriboti lietuviškomis realijomis - man pakanka vasarą saulėtą
dieną pereiti Palangos pliažu, nuinax kiek ten tų vienkartinių
maišelių plaikstosi. Tai toks bent simbolinis pabandymas apriboti jų
dalinimą sveikintinasta apribojima galima nuo kito gali pradeti. pvz koks lidlas
reklamuojasi kokie jie ekologiski, bet beveik visos darzoves pas juos
- supakuotos i plastikines pakuotes. Maza to, dar krepseliu nera -
turi imti plastikinius maiselius, nors tau ju ir nereikia. Elementari
kruva plastikiniu pirkiniu krepsiu lidle maiseliu suvartojima
suvmazintu kokia 10%
Vytenis P., permalink
O jei praeit Labanoro giria, kurios didesnė pusė jau iškirsta?
Buvo vajus "užmušk bebrą - išsaugok medį", dabar plastiko
nenaudojimo vajus... Kai nėra proto, tik noras bet kuria kaina padaryt
biznį, joks vajus nepadės
Jei apsiriboti lietuviškomis realijomis - man pakanka vasarą saulėtą
dieną pereiti Palangos pliažu, nuinax kiek ten tų vienkartinių maišelių
plaikstosi. Tai toks bent simbolinis pabandymas apriboti jų dalinimą
sveikintinasOn 2023-06-18 10:53, Romas wrote:
On 2023.06.18 10:12, Android wrote:
Tik plastiko gresme - globali, vaizdai baisūs ir statistika tikra.
Jei ne paslaptis - kur tuos baisius vaizdus matei ?
Yvl, permalink
tu aisku, neturi jokio realaus irodymo, kaip ten puse Labanoro jau iskirsta?
Jau nekalbu apie ukines paskirties miskus kaip tokius.
On 2023-06-19 13:46, Vytenis P. wrote:
O jei praeit Labanoro giria, kurios didesnė pusė jau iškirsta?
Buvo vajus "užmušk bebrą - išsaugok medį", dabar plastiko
nenaudojimo vajus... Kai nėra proto, tik noras bet kuria kaina padaryt
biznį, joks vajus nepadėsJei apsiriboti lietuviškomis realijomis - man pakanka vasarą saulėtą
dieną pereiti Palangos pliažu, nuinax kiek ten tų vienkartinių maišelių
plaikstosi. Tai toks bent simbolinis pabandymas apriboti jų dalinimą
sveikintinasOn 2023-06-18 10:53, Romas wrote:
On 2023.06.18 10:12, Android wrote:
Tik plastiko gresme - globali, vaizdai baisūs ir statistika tikra.
Jei ne paslaptis - kur tuos baisius vaizdus matei ?
DK, permalink
Baisiausia, tai yra tai, kad medis yra visiškas taboo. Tai jei medis
taboo, tai ir betkokia gyvybės forma tada turi būti taboo, ir logiška
išvada, kad žmonija turi išmirti tam, kad netrukdytų kitiems.
P.s. aš oldskūlinis, tai kiekvieną šildymo sezoną vykdau medžių genocidą.
On 2023-06-19 16:20, Yvl wrote:
tu aisku, neturi jokio realaus irodymo, kaip ten puse Labanoro jau
iskirsta?
Jau nekalbu apie ukines paskirties miskus kaip tokius.On 2023-06-19 13:46, Vytenis P. wrote:
O jei praeit Labanoro giria, kurios didesnė pusė jau iškirsta?
Buvo vajus "užmušk bebrą - išsaugok medį", dabar plastiko
nenaudojimo vajus... Kai nėra proto, tik noras bet kuria kaina padaryt
biznį, joks vajus nepadėsJei apsiriboti lietuviškomis realijomis - man pakanka vasarą saulėtą
dieną pereiti Palangos pliažu, nuinax kiek ten tų vienkartinių maišelių
plaikstosi. Tai toks bent simbolinis pabandymas apriboti jų dalinimą
sveikintinasOn 2023-06-18 10:53, Romas wrote:
On 2023.06.18 10:12, Android wrote:
Tik plastiko gresme - globali, vaizdai baisūs ir statistika tikra.
Jei ne paslaptis - kur tuos baisius vaizdus matei ?
Vytenis P., permalink
Iš tamstos realybės pojūčio, panašu, kad į mišką užsuki tik nusimyžt,
kai važiuojant pro jį prispiria.
Arba dažnai susiduri su pastoviai verkiančiais žaliaisiais
Baisiausia, tai yra tai, kad medis yra visiškas taboo. Tai jei medis
taboo, tai ir betkokia gyvybės forma tada turi būti taboo, ir logiška
išvada, kad žmonija turi išmirti tam, kad netrukdytų kitiems.
P.s. aš oldskūlinis, tai kiekvieną šildymo sezoną vykdau medžių genocidą.On 2023-06-19 16:20, Yvl wrote:
tu aisku, neturi jokio realaus irodymo, kaip ten puse Labanoro jau
iskirsta?
Jau nekalbu apie ukines paskirties miskus kaip tokius.On 2023-06-19 13:46, Vytenis P. wrote:
O jei praeit Labanoro giria, kurios didesnė pusė jau iškirsta?
Buvo vajus "užmušk bebrą - išsaugok medį", dabar plastiko
nenaudojimo vajus... Kai nėra proto, tik noras bet kuria kaina padaryt
biznį, joks vajus nepadėsJei apsiriboti lietuviškomis realijomis - man pakanka vasarą saulėtą
dieną pereiti Palangos pliažu, nuinax kiek ten tų vienkartinių maišelių
plaikstosi. Tai toks bent simbolinis pabandymas apriboti jų dalinimą
sveikintinasOn 2023-06-18 10:53, Romas wrote:
On 2023.06.18 10:12, Android wrote:
Tik plastiko gresme - globali, vaizdai baisūs ir statistika tikra.
Jei ne paslaptis - kur tuos baisius vaizdus matei ?
DK, permalink
Medienos pramonė sudaro ~7 proc. BVP.
Nebevežam medžio iš BY ir RU, tai turim 2 pasirinkimus - pramonę uždaryt
ir paleist visus von arba tvarkytis savo resursais (čia dar reiktų
atkreipt dėmesį, kad yra krūva aptarnaujančio medienos pramonę
sektoriaus - chemija, įrankiai, etc.).
Iškertami medžiai yra atsodinami, aišku, tau ir man jau jais pasidžiaugt
nesigaus, nes buvusio miško dydį pasieks po 50+ metų.
Aišku, rėkt - "pyderai iškirto mišką" yra paprasčiau.
On 2023-06-20 09:09, Vytenis P. wrote:
Iš tamstos realybės pojūčio, panašu, kad į mišką užsuki tik nusimyžt,
kai važiuojant pro jį prispiria.
Arba dažnai susiduri su pastoviai verkiančiais žaliaisiaisBaisiausia, tai yra tai, kad medis yra visiškas taboo. Tai jei medis
taboo, tai ir betkokia gyvybės forma tada turi būti taboo, ir logiška
išvada, kad žmonija turi išmirti tam, kad netrukdytų kitiems.
P.s. aš oldskūlinis, tai kiekvieną šildymo sezoną vykdau medžių genocidą.On 2023-06-19 16:20, Yvl wrote:
tu aisku, neturi jokio realaus irodymo, kaip ten puse Labanoro jau
iskirsta?
Jau nekalbu apie ukines paskirties miskus kaip tokius.On 2023-06-19 13:46, Vytenis P. wrote:
O jei praeit Labanoro giria, kurios didesnė pusė jau iškirsta?
Buvo vajus "užmušk bebrą - išsaugok medį", dabar plastiko
nenaudojimo vajus... Kai nėra proto, tik noras bet kuria kaina padaryt
biznį, joks vajus nepadėsJei apsiriboti lietuviškomis realijomis - man pakanka vasarą saulėtą
dieną pereiti Palangos pliažu, nuinax kiek ten tų vienkartinių maišelių
plaikstosi. Tai toks bent simbolinis pabandymas apriboti jų dalinimą
sveikintinasOn 2023-06-18 10:53, Romas wrote:
On 2023.06.18 10:12, Android wrote:
Tik plastiko gresme - globali, vaizdai baisūs ir statistika tikra.
Jei ne paslaptis - kur tuos baisius vaizdus matei ?
Lawrence Jamieson, permalink
2023-06-20 09:19, DK rašė:
Medienos pramonė sudaro ~7 proc. BVP.
Nebevežam medžio iš BY ir RU, tai turim 2 pasirinkimus - pramonę uždaryt
ir paleist visus von arba tvarkytis savo resursais (čia dar reiktų
atkreipt dėmesį, kad yra krūva aptarnaujančio medienos pramonę
sektoriaus - chemija, įrankiai, etc.).
Lietuva gamina chemiją ir įrankius? :)
Lawrence Jamieson, permalink
2023-06-20 09:19, DK rašė:
Medienos pramonė sudaro ~7 proc. BVP.
Nežinau iš kur tu imi tuos 7%, aš randu, kad apie 2%.
spam musubi, permalink
pirmas linkas googlej I seb kazkokia rasliava
"Lawrence Jamieson" lj@world.com wrote in message
news:[email protected]...
2023-06-20 09:19, DK rašė:
Medienos pramonė sudaro ~7 proc. BVP.
Nežinau iš kur tu imi tuos 7%, aš randu, kad apie 2%.
Vytenis P., permalink
Taip, aš medžių ir kelmų santykio neskaičiavau. Bet kai ten gana
dažnai būnu, realų vaizdą susidariau.
tu aisku, neturi jokio realaus irodymo, kaip ten puse Labanoro jau iskirsta?
Jau nekalbu apie ukines paskirties miskus kaip tokius.On 2023-06-19 13:46, Vytenis P. wrote:
O jei praeit Labanoro giria, kurios didesnė pusė jau iškirsta?
Buvo vajus "užmušk bebrą - išsaugok medį", dabar plastiko
nenaudojimo vajus... Kai nėra proto, tik noras bet kuria kaina padaryt
biznį, joks vajus nepadėsJei apsiriboti lietuviškomis realijomis - man pakanka vasarą saulėtą
dieną pereiti Palangos pliažu, nuinax kiek ten tų vienkartinių maišelių
plaikstosi. Tai toks bent simbolinis pabandymas apriboti jų dalinimą
sveikintinasOn 2023-06-18 10:53, Romas wrote:
On 2023.06.18 10:12, Android wrote:
Tik plastiko gresme - globali, vaizdai baisūs ir statistika tikra.
Jei ne paslaptis - kur tuos baisius vaizdus matei ?
Tomas, permalink
Realus vaizdas gerai matosi iš kostmoso (prikabinu). Pusė neiškirsta,
gal koks ketvirtadalis. Bet miškas turi savybę ataugti.
2023-06-20 08:52, Vytenis P. rašė:
Taip, aš medžių ir kelmų santykio neskaičiavau. Bet kai ten gana
dažnai būnu, realų vaizdą susidariau.tu aisku, neturi jokio realaus irodymo, kaip ten puse Labanoro jau iskirsta?
Jau nekalbu apie ukines paskirties miskus kaip tokius.On 2023-06-19 13:46, Vytenis P. wrote:
O jei praeit Labanoro giria, kurios didesnė pusė jau iškirsta?
Buvo vajus "užmušk bebrą - išsaugok medį", dabar plastiko
nenaudojimo vajus... Kai nėra proto, tik noras bet kuria kaina padaryt
biznį, joks vajus nepadėsJei apsiriboti lietuviškomis realijomis - man pakanka vasarą saulėtą
dieną pereiti Palangos pliažu, nuinax kiek ten tų vienkartinių maišelių
plaikstosi. Tai toks bent simbolinis pabandymas apriboti jų dalinimą
sveikintinasOn 2023-06-18 10:53, Romas wrote:
On 2023.06.18 10:12, Android wrote:
Tik plastiko gresme - globali, vaizdai baisūs ir statistika tikra.
Jei ne paslaptis - kur tuos baisius vaizdus matei ?
xc, permalink
Družbanas nuo 90'tųjų Labanore sodybą turi (tada tėvai nusipirko, dabar
pats 50/50 gyvena), tai kaip ir suinteresuotas gaunasi. Bet į
psichavotus rėksnius 'viską iškirto' nebereaguoja - kerta pastoviai, bet
ten kur kažkada buvo iškirsta, jau naujas miškas užaugęs.
On 2023-06-20 08:52, Vytenis P. wrote:
Taip, aš medžių ir kelmų santykio neskaičiavau. Bet kai ten gana
dažnai būnu, realų vaizdą susidariau.tu aisku, neturi jokio realaus irodymo, kaip ten puse Labanoro jau iskirsta?
Jau nekalbu apie ukines paskirties miskus kaip tokius.On 2023-06-19 13:46, Vytenis P. wrote:
O jei praeit Labanoro giria, kurios didesnė pusė jau iškirsta?
Buvo vajus "užmušk bebrą - išsaugok medį", dabar plastiko
nenaudojimo vajus... Kai nėra proto, tik noras bet kuria kaina padaryt
biznį, joks vajus nepadėsJei apsiriboti lietuviškomis realijomis - man pakanka vasarą saulėtą
dieną pereiti Palangos pliažu, nuinax kiek ten tų vienkartinių maišelių
plaikstosi. Tai toks bent simbolinis pabandymas apriboti jų dalinimą
sveikintinasOn 2023-06-18 10:53, Romas wrote:
On 2023.06.18 10:12, Android wrote:
Tik plastiko gresme - globali, vaizdai baisūs ir statistika tikra.
Jei ne paslaptis - kur tuos baisius vaizdus matei ?
rr, permalink
On 2023-06-20 08:52, Vytenis P. wrote:
Taip, aš medžių ir kelmų santykio neskaičiavau. Bet kai ten gana
dažnai būnu, realų vaizdą susidariau.
Nu subrendo miškas ir buvo iškirstas. Sengirių palikta? Palikta. O jei
kamuoja klausimas, kodėl gi dabar tiek miško kertama, atsakymas labai
paprastas - jis jau subrendo. O kodėl gi jo tiek daug vienu metu staiga
subrendo? Teisingai, todėl, kad 64-65m berods (tiksliai neatsimenu) jo
buvo dxj prisodinta. Nes Partija taip nusprendė. Dabar tie miškai
atsodinti, kad ateities verksniai turėtų dėl ko verkt.
Vytenis P., permalink
Taip, aš medžių ir kelmų santykio neskaičiavau. Bet kai ten gana
dažnai būnu, realų vaizdą susidariau.Nu subrendo miškas ir buvo iškirstas. Sengirių palikta? Palikta. O jei
kamuoja klausimas, kodėl gi dabar tiek miško kertama, atsakymas labai
paprastas - jis jau subrendo. O kodėl gi jo tiek daug vienu metu staiga
subrendo? Teisingai, todėl, kad 64-65m berods (tiksliai neatsimenu) jo
buvo dxj prisodinta. Nes Partija taip nusprendė. Dabar tie miškai
atsodinti, kad ateities verksniai turėtų dėl ko verkt.
Anot jūsų visų, jau turėjau paskęsti ašarose dėl žudomų medžių. Ir nei
vienam neatėjo į galvą, kad tai ne nevilties šauksmas dėl vargšų
medelių žūties, o elementarus manipuliacijos žmonių sąmone ir
nuomonės formavimo pavyzdys :)
Yvl, permalink
bet nesigavo. ne ta publika matyt
On 2023-06-20 15:36, Vytenis P. wrote:
Anot jūsų visų, jau turėjau paskęsti ašarose dėl žudomų medžių. Ir nei
vienam neatėjo į galvą, kad tai ne nevilties šauksmas dėl vargšų
medelių žūties, o elementarus manipuliacijos žmonių sąmone ir
nuomonės formavimo pavyzdys :)
Laimis, permalink
rr rašė:
Nu subrendo miškas ir buvo iškirstas. Sengirių palikta? Palikta. O jei
kamuoja klausimas, kodėl gi dabar tiek miško kertama, atsakymas labai
paprastas - jis jau subrendo. O kodėl gi jo tiek daug vienu metu staiga
subrendo? Teisingai, todėl, kad 64-65m berods (tiksliai neatsimenu) jo
buvo dxj prisodinta. Nes Partija taip nusprendė. Dabar tie miškai
atsodinti, kad ateities verksniai turėtų dėl ko verkt.
Belieka atskirti sąvokas „brandus miškas“ (>100 m; gali būti ir keli
šimtai metų; pasak šaltinių pušys gamtinę brandą pasiekia ~170 m) ir
kertamoji branda (kada palankiausia/naudingiausia kirsti).
Lawrence Jamieson, permalink
2023-06-20 12:37, rr rašė:
Nu subrendo miškas ir buvo iškirstas. Sengirių palikta? Palikta. O jei
kamuoja klausimas, kodėl gi dabar tiek miško kertama, atsakymas labai
paprastas - jis jau subrendo. O kodėl gi jo tiek daug vienu metu staiga
subrendo? Teisingai, todėl, kad 64-65m berods (tiksliai neatsimenu) jo
buvo dxj prisodinta. Nes Partija taip nusprendė. Dabar tie miškai
atsodinti, kad ateities verksniai turėtų dėl ko verkt.
Nori pasakyti, kad Labanoras yra pasodintas, o ne savaime užaugęs?
Arj, permalink
2023-06-20 16:55, Lawrence Jamieson rašė:
2023-06-20 12:37, rr rašė:
Nu subrendo miškas ir buvo iškirstas. Sengirių palikta? Palikta. O jei
kamuoja klausimas, kodėl gi dabar tiek miško kertama, atsakymas labai
paprastas - jis jau subrendo. O kodėl gi jo tiek daug vienu metu
staiga subrendo? Teisingai, todėl, kad 64-65m berods (tiksliai
neatsimenu) jo buvo dxj prisodinta. Nes Partija taip nusprendė. Dabar
tie miškai atsodinti, kad ateities verksniai turėtų dėl ko verkt.Nori pasakyti, kad Labanoras yra pasodintas, o ne savaime užaugęs?
jau senokai ten buvau, bet labai tiketina kad didele jo dalis sodinta.
Jei imti valstybinius miskus (ne buvusius kolukiu) - ju didzioji dalis
sodintiniai. Jei miske vienodo amziaus ir tos pacios rusies medziai -
tai ta tikimybe arti 100%
RaR, permalink
Lietuvos miškingumas pastarąjį šimtmetį didėjo, ir nuo 19,7 proc. 1948
m. išaugo iki 33,7 proc. 2019 m. (grafikas – žemiau). Po
Nepriklausomybės atkūrimo 1990 m. daug buvusių žemės ūkyje naudojamų
žemių savaime apaugo mišku, todėl 1990-2010 m. miškingumas augo gana
sparčiai. Pastaruoju metu jis stabilizavosi. Šaltiniai: Lietuvos miškų
ūkio statistika; Statistikos departamentas.
https://mapijoziai.lt/lietuvos-miskai/
On 2023-06-20 16:55, Lawrence Jamieson wrote:
2023-06-20 12:37, rr rašė:
Nu subrendo miškas ir buvo iškirstas. Sengirių palikta? Palikta. O jei
kamuoja klausimas, kodėl gi dabar tiek miško kertama, atsakymas labai
paprastas - jis jau subrendo. O kodėl gi jo tiek daug vienu metu
staiga subrendo? Teisingai, todėl, kad 64-65m berods (tiksliai
neatsimenu) jo buvo dxj prisodinta. Nes Partija taip nusprendė. Dabar
tie miškai atsodinti, kad ateities verksniai turėtų dėl ko verkt.Nori pasakyti, kad Labanoras yra pasodintas, o ne savaime užaugęs?
android, permalink
bendras LT misku plotas nuo 1990-u metu padidejo zenkliai, ar tik ne 30%.
"Vytenis P." test@pastas.lt wrote in message news:[email protected]...
O jei praeit Labanoro giria, kurios didesnė pusė jau iškirsta?
Buvo vajus "užmušk bebrą - išsaugok medį", dabar plastiko
nenaudojimo vajus... Kai nėra proto, tik noras bet kuria kaina padaryt
biznį, joks vajus nepadės
Arj, permalink
is kitos puses tie visi misku saugotojai galetu patys kartais i miska
ilysti - LT atveju medienos gamyba butu galima padidinti 2-3 kartus
nepleciant misku ploto nei metru. Pilna nepriziurimu apleistu misku, kur
medziai tiesiogine prasme puna. Va tik tai kad ten su keliais prastai
(taip prastai kad rastu isvilkimas kainuotu brangiau nei patys rastai),
o jei skaiciuot dar visus miskus kur reiktu retinimo, atrankiniu kirtimu
- oj kokie skaiciai gautusi.
2023-06-20 12:35, android rašė:
bendras LT misku plotas nuo 1990-u metu padidejo zenkliai, ar tik ne 30%.
"Vytenis P." test@pastas.lt wrote in message
news:[email protected]...
O jei praeit Labanoro giria, kurios didesnė pusė jau iškirsta?
Buvo vajus "užmušk bebrą - išsaugok medį", dabar plastiko
nenaudojimo vajus... Kai nėra proto, tik noras bet kuria kaina padaryt
biznį, joks vajus nepadės
Tomas, permalink
2023-06-20 13:00, Arj rašė:
is kitos puses tie visi misku saugotojai galetu patys kartais i miska
ilysti - LT atveju medienos gamyba butu galima padidinti 2-3 kartus
nepleciant misku ploto nei metru. Pilna nepriziurimu apleistu misku, kur
medziai tiesiogine prasme puna.
Tegu pūna, niekam nemaišo.
Ignas, permalink
dar is kitos puses, dede atejes is lentpjuves paziuret tavo apleisto
misko su puvanciais medziais pasius tave nx suprates, kad net kuras
"druzhbai" neatsipirks... kai pas mus kiekviena karklyna ar apleista
uzzelusia pieva skuba miskais apskaityt, nereiskia kad galim per
pusdieni ispjaut puse lietuvos pusynu...
On 2023-06-20 13:00, Arj wrote:
is kitos puses tie visi misku saugotojai galetu patys kartais i miska
ilysti - LT atveju medienos gamyba butu galima padidinti 2-3 kartus
nepleciant misku ploto nei metru. Pilna nepriziurimu apleistu misku, kur
medziai tiesiogine prasme puna. Va tik tai kad ten su keliais prastai
(taip prastai kad rastu isvilkimas kainuotu brangiau nei patys rastai),
o jei skaiciuot dar visus miskus kur reiktu retinimo, atrankiniu kirtimu
- oj kokie skaiciai gautusi.2023-06-20 12:35, android rašė:
bendras LT misku plotas nuo 1990-u metu padidejo zenkliai, ar tik ne 30%.
"Vytenis P." test@pastas.lt wrote in message
news:[email protected]...
O jei praeit Labanoro giria, kurios didesnė pusė jau iškirsta?
Buvo vajus "užmušk bebrą - išsaugok medį", dabar plastiko
nenaudojimo vajus... Kai nėra proto, tik noras bet kuria kaina padaryt
biznį, joks vajus nepadės
Arj, permalink
2023-06-20 13:21, Ignas rašė:
dar is kitos puses, dede atejes is lentpjuves paziuret tavo apleisto
misko su puvanciais medziais pasius tave nx suprates, kad net kuras
"druzhbai" neatsipirks... kai pas mus kiekviena karklyna ar apleista
uzzelusia pieva skuba miskais apskaityt, nereiskia kad galim per
pusdieni ispjaut puse lietuvos pusynu...
va tame ir problema, kad sitoj vietoj labai truksta ukiskumo. Tam kad
miskas butu tinkamas medienai, reikia labai nedaug - praretinti laiku,
ir tam paprastai net- leidimu nereikia. Ten kur siandien krumynas,
praretinus uz kokiu 8-10m jau geras malkinis miskas. Tada gali dar karta
daryti retinimna, kurio rezultate jau turesi visai nemazai malkines
medienos (t.y. retinimas jau atsipirks ir dar pliuse busi), o medziu
kiekis medienai jis principe nenukentes - nes jie negali per tankiai
augti - tada ir storyn neauga, ir nuo pirmo rimtesnio vejelio gula
kvartalais. Pas mus deja, jei savininkas ne vietoj ir ne
ukininkas/miskininkas, ant prieziuros deje skersa, tai ten kur dabar
krumai, ir po 50m tiketina bus krumai.
DK, permalink
Oi, tai tu turbūt praleidi tuos medžių mylėtojus kurie rėkia, kad
nelieskit nieko, pūvantis miškas yra sengirė, tai turi būti ir
organizuoja ekologinius getus tam.
On 2023-06-20 15:46, Arj wrote:
2023-06-20 13:21, Ignas rašė:
dar is kitos puses, dede atejes is lentpjuves paziuret tavo apleisto
misko su puvanciais medziais pasius tave nx suprates, kad net kuras
"druzhbai" neatsipirks... kai pas mus kiekviena karklyna ar apleista
uzzelusia pieva skuba miskais apskaityt, nereiskia kad galim per
pusdieni ispjaut puse lietuvos pusynu...va tame ir problema, kad sitoj vietoj labai truksta ukiskumo. Tam kad
miskas butu tinkamas medienai, reikia labai nedaug - praretinti laiku,
ir tam paprastai net- leidimu nereikia. Ten kur siandien krumynas,
praretinus uz kokiu 8-10m jau geras malkinis miskas. Tada gali dar karta
daryti retinimna, kurio rezultate jau turesi visai nemazai malkines
medienos (t.y. retinimas jau atsipirks ir dar pliuse busi), o medziu
kiekis medienai jis principe nenukentes - nes jie negali per tankiai
augti - tada ir storyn neauga, ir nuo pirmo rimtesnio vejelio gula
kvartalais. Pas mus deja, jei savininkas ne vietoj ir ne
ukininkas/miskininkas, ant prieziuros deje skersa, tai ten kur dabar
krumai, ir po 50m tiketina bus krumai.
RaR, permalink
Tai sengirių draustinius kai kur palieka, bet tai nereiškia, kad visi
miškai turėtų būti tokie. Miškas yra atsinaujinantis gamtos išteklius,
tai didžiąja jo dalimi ir naudojamasi, kaip ir kitais gamtos ištekliais.
On 2023-06-20 16:03, DK wrote:
Oi, tai tu turbūt praleidi tuos medžių mylėtojus kurie rėkia, kad
nelieskit nieko, pūvantis miškas yra sengirė, tai turi būti ir
organizuoja ekologinius getus tam.On 2023-06-20 15:46, Arj wrote:
2023-06-20 13:21, Ignas rašė:
dar is kitos puses, dede atejes is lentpjuves paziuret tavo apleisto
misko su puvanciais medziais pasius tave nx suprates, kad net kuras
"druzhbai" neatsipirks... kai pas mus kiekviena karklyna ar apleista
uzzelusia pieva skuba miskais apskaityt, nereiskia kad galim per
pusdieni ispjaut puse lietuvos pusynu...va tame ir problema, kad sitoj vietoj labai truksta ukiskumo. Tam kad
miskas butu tinkamas medienai, reikia labai nedaug - praretinti laiku,
ir tam paprastai net- leidimu nereikia. Ten kur siandien krumynas,
praretinus uz kokiu 8-10m jau geras malkinis miskas. Tada gali dar
karta daryti retinimna, kurio rezultate jau turesi visai nemazai
malkines medienos (t.y. retinimas jau atsipirks ir dar pliuse busi), o
medziu kiekis medienai jis principe nenukentes - nes jie negali per
tankiai augti - tada ir storyn neauga, ir nuo pirmo rimtesnio vejelio
gula kvartalais. Pas mus deja, jei savininkas ne vietoj ir ne
ukininkas/miskininkas, ant prieziuros deje skersa, tai ten kur dabar
krumai, ir po 50m tiketina bus krumai.
Ignas, permalink
ten kur dabar pieva, ryt bus krumai, poryt juos itrauks i miskus,
uzporyt del padidejusio misku ploto leis iskirst normalu miska... po
savaites turesim tik krumus, o mums pirstu badys i popieriu ir aiskins,
kad misku plotai nesumazejo...
On 2023-06-20 15:46, Arj wrote:
Pas mus deja, jei savininkas ne vietoj ir ne ukininkas/miskininkas, ant
prieziuros deje skersa, tai ten kur dabar krumai, ir po 50m tiketina bus
krumai.
android, permalink
axujena samokslo teotija.
Susidraugavai su arnu "keep boosty" klivecka?
"Ignas" ignas@neturiupasto.lt wrote in message news:[email protected]...
ten kur dabar pieva, ryt bus krumai, poryt juos itrauks i miskus,
uzporyt del padidejusio misku ploto leis iskirst normalu miska... po
savaites turesim tik krumus, o mums pirstu badys i popieriu ir aiskins,
kad misku plotai nesumazejo...
Arj, permalink
2023-06-20 16:16, Ignas rašė:
ten kur dabar pieva, ryt bus krumai, poryt juos itrauks i miskus,
uzporyt del padidejusio misku ploto leis iskirst normalu miska... po
savaites turesim tik krumus, o mums pirstu badys i popieriu ir aiskins,
kad misku plotai nesumazejo...
eee, o tu pats leidima kirsti miska bandei gauti? ju taip i kaire ir
desine nedalina, net jei ir 100ha misku paverstum. Nenaudojamos zemes
vertimas misku popieriuose - gera praktika, uz miska nereikia mokesciu
moketi. O miska praretinti kas koki 10metu - normali praktika, ir ji
daroma butent tam, kad maximizuoti medienos iseiga. T.y. jei turi dideli
kieki misko, ivairaus amziaus ivairuosie sklypuose - bendroj sumoj
didziausia iseiga bus jei nuolat reguliariai darysi
retinimus/atrankinius kirtimus. Vat tik jei pas tave 3ha misko ant 7
savininku - tada su prieziura labai liudnai.
RaR, permalink
Nuo 19,7 proc. 1948 m. išaugo iki 33,7 proc. 2019 m.
On 2023-06-20 12:35, android wrote:
bendras LT misku plotas nuo 1990-u metu padidejo zenkliai, ar tik ne 30%.
"Vytenis P." test@pastas.lt wrote in message
news:[email protected]...
O jei praeit Labanoro giria, kurios didesnė pusė jau iškirsta?
Buvo vajus "užmušk bebrą - išsaugok medį", dabar plastiko
nenaudojimo vajus... Kai nėra proto, tik noras bet kuria kaina padaryt
biznį, joks vajus nepadės
android, permalink
kaip tu cia rasai be interneto, romka?
"Romas" Z@Romas.lt wrote in message news:[email protected]...
On 2023.06.18 10:12, Android wrote:
Tik plastiko gresme - globali, vaizdai baisūs ir statistika tikra.
Jei ne paslaptis - kur tuos baisius vaizdus matei ?
Romas, permalink
On 2023.06.19 11:46, android wrote:
kaip tu cia rasai be interneto, romka?
Čia gal koks kitas romka be interneto
Dainiushas, permalink
pasiimk UV lempą ir praeik naktį pajūriu su geltonais akiniais, nustebsi
kiek plastiko ten voliojasi tokiu pavidalu, kad plika akim net kaip ir
nematai
Liūdniausia tik tai, kad visos tos mūsų pastangos yra niekas globaliam,
tos pačios Azijos, kontekste. O tik biznis kažkam.
On 6/18/2023 10:53 AM, Romas wrote:
On 2023.06.18 10:12, Android wrote:
Tik plastiko gresme - globali, vaizdai baisūs ir statistika tikra.
Jei ne paslaptis - kur tuos baisius vaizdus matei ?
sail, permalink
užtenka vien italijoj pažiūrėt, kas pakelėse darosi. Čia pas mus pasaka
palyginus su jais. Grįžau po atostogų, tai akis džiaugėsi.
Bet galiu tik pritart, globaliai tik belieka džiaugtis tuo laiku kuris
mums liko, ir tikėtis kad finišo nesulauksim.
On 2023-06-19 12:34, Dainiushas wrote:
pasiimk UV lempą ir praeik naktį pajūriu su geltonais akiniais, nustebsi
kiek plastiko ten voliojasi tokiu pavidalu, kad plika akim net kaip ir
nemataiLiūdniausia tik tai, kad visos tos mūsų pastangos yra niekas globaliam,
tos pačios Azijos, kontekste. O tik biznis kažkam.On 6/18/2023 10:53 AM, Romas wrote:
On 2023.06.18 10:12, Android wrote:
Tik plastiko gresme - globali, vaizdai baisūs ir statistika tikra.
Jei ne paslaptis - kur tuos baisius vaizdus matei ?
Romas, permalink
On 2023.06.19 12:38, sail wrote:
užtenka vien italijoj pažiūrėt, kas pakelėse darosi.
Jei žmogus pratęs šalia unitazo myšti maišelio apmokestinimas įpročių nepakeis.
DK, permalink
Tai jei prie unitazo pakabinsi skelbimą jog myžti ne į unitazą yra
negražu (maišelio apmokestinimas 1 ct), tai aišku nepakeis. Jei ant
grindų numesi plikus elektros laidus (pašalinsi maišelius arba
apmokestinsi kokiu 1 eur/vnt.) - nu bbz, aš nežinau ar tikrai žmogus
liks toks sustabarėjęs.
On 2023-06-19 17:44, Romas wrote:
Jei žmogus pratęs šalia unitazo myšti maišelio apmokestinimas įpročių
nepakeis.
Romas, permalink
On 2023.06.20 09:00, DK wrote:
Tai jei prie unitazo pakabinsi skelbimą jog myžti ne į unitazą yra negražu (maišelio apmokestinimas 1
ct), tai aišku nepakeis. Jei ant grindų numesi plikus elektros laidus (pašalinsi maišelius arba
apmokestinsi kokiu 1 eur/vnt.) - nu bbz, aš nežinau ar tikrai žmogus liks toks sustabarėjęs.
Tai sakai maišelis turi kainuoti kokius 1 eur/vnt ?
DK, permalink
Jei tikslas yra nutraukti maišelių naudojimą - tada taip.
Tik pas mus dažnai tokios iniciatyvos įgyvendinamos taip, kaip tu
paklausei, kas savaime yra nevykusiai.
Logiškiau būtų maišelis - 1 eur, šalia pasiūlant nemokamą ekologišką ar
"ekologišką" alternatyvą už 1 ct ar nemokamai.
On 2023-06-20 18:07, Romas wrote:
Tai sakai maišelis turi kainuoti kokius 1 eur/vnt ?
Romas, permalink
On 2023.06.19 12:34, Dainiushas wrote:
pasiimk UV lempą ir praeik naktį pajūriu su geltonais akiniais,
Pats aišku nebandei. Kodėl galvoji kad plastikas turi šviesti nuo ultravioleto ? Žali akiniai netinka ?
Dainiushas, permalink
o tu pabandyk
On 6/19/2023 5:35 PM, Romas wrote:
On 2023.06.19 12:34, Dainiushas wrote:
pasiimk UV lempą ir praeik naktį pajūriu su geltonais akiniais,
Pats aišku nebandei. Kodėl galvoji kad plastikas turi šviesti nuo
ultravioleto ? Žali akiniai netinka ?
RaR, permalink
Į popieriaus gabalus parduotuvėje viską vyniodavo ne prieš šimtą metų, o
mano vaikystėje ir jaunystėje. Be didžiosios dalies plastiko tikrai
galima apsieiti be jokių problemų. Sovietiniais laikais šalia mūsų buvo
toks tuščias laukas, į kurį žmonės nešdavo išmesti šiukšles, nes
šiukšlių išvežimo kaip tokio neprisimenu kad būtų, bent iš privačių namų
kvartalų. Bet tos šiukšlės buvo pagrinde žaliosios atliekos ir pan.,
beveik viskas supūdavo arba mes žaisdami sudegindavome laužuose.
dažniausios nesuirdavusios atliekos iš parduotuvių būdavo dangteliai iš
folijos nuo pieno/kefyro butelių ir plastikinės dėžutės nuo skalbimo
pastos. Na, dar kokių stiklų kas ar šiferio išmesdavo. Daugumą atliekų,
kadangi buvo popierinės, jau krosnyje utilizuodavo arba tualete ->
krosnyje.
On 2023-06-18 10:12, Android wrote:
Faktas.
Tik plastiko gresme - globali, vaizdai baisūs ir statistika tikra. Nuo kažko reikia pradėti. Kuris tinklas norės papirkt pirkėjus - visur siūlys free popierinius maišelius, kaip ikišiol prie bandelių buvo ir yra. Arba bent popiero gabalus susivyniojimui, kaip buvo prieš 100 metų (žr. filmuose :D )O su feikiniais kitajozu žaisliukais ir bintų sąrašo kaitaliojimu yra žaidžiama lokaliai, tai nuolat lobuoja visai nedidelė suinteresuotų įmonių savininkų grupė.
A Sel, permalink
Palauks kol dauguma apsipirks- tada lieps pirkti ilgesnius 2 cm....
On 6/18/2023 11:11 AM, RaR wrote:
Į popieriaus gabalus parduotuvėje viską vyniodavo ne prieš šimtą metų, o
mano vaikystėje ir jaunystėje. Be didžiosios dalies plastiko tikrai
galima apsieiti be jokių problemų. Sovietiniais laikais šalia mūsų buvo
toks tuščias laukas, į kurį žmonės nešdavo išmesti šiukšles, nes
šiukšlių išvežimo kaip tokio neprisimenu kad būtų, bent iš privačių namų
kvartalų. Bet tos šiukšlės buvo pagrinde žaliosios atliekos ir pan.,
beveik viskas supūdavo arba mes žaisdami sudegindavome laužuose.
dažniausios nesuirdavusios atliekos iš parduotuvių būdavo dangteliai iš
folijos nuo pieno/kefyro butelių ir plastikinės dėžutės nuo skalbimo
pastos. Na, dar kokių stiklų kas ar šiferio išmesdavo. Daugumą atliekų,
kadangi buvo popierinės, jau krosnyje utilizuodavo arba tualete ->
krosnyje.On 2023-06-18 10:12, Android wrote:
Faktas.
Tik plastiko gresme - globali, vaizdai baisūs ir statistika tikra. Nuo
kažko reikia pradėti. Kuris tinklas norės papirkt pirkėjus - visur
siūlys free popierinius maišelius, kaip ikišiol prie bandelių buvo ir
yra. Arba bent popiero gabalus susivyniojimui, kaip buvo prieš 100
metų (žr. filmuose :D )O su feikiniais kitajozu žaisliukais ir bintų sąrašo kaitaliojimu yra
žaidžiama lokaliai, tai nuolat lobuoja visai nedidelė suinteresuotų
įmonių savininkų grupė.
Lawrence Jamieson, permalink
2023-06-18 10:12, Android rašė:
Kuris tinklas norės papirkt pirkėjus - visur siūlys free popierinius maišelius, kaip ikišiol prie bandelių buvo ir yra.
Lietuvoje? :) Geras bajeris. Lietuvoje net McDonaldas kečupo prie
bulvyčiu neduoda.
Android, permalink
pvz, maxė.
Lietuvoje
Lawrence Jamieson lj@world.com Wrote in message:r
Lietuvoje? :) Geras bajeris. Lietuvoje net McDonaldas kečupo prie bulvyčiu neduoda.
----Android NewsGroup Reader----
https://piaohong.s3-us-west-2.amazonaws.com/usenet/index.html
Lawrence Jamieson, permalink
2023-06-19 13:36, Android rašė:
pvz, maxė.
Lietuvoje
Kažkaip nepastebėjau tame straipsnyje, kad Maxima pradės nemokamai
popierinius maišelius dalint. Ten tik apie tai, kad apmokestins
vienkartinius.
RaR, permalink
Geriau ne popieriniai, kurie greita suplyšta keliskart panaudojus ir
užima daug vietos, o tvirtesni medžiaginiai, netgi plastikiniai. Dabar
pas mane bagažinėse po bent vieną didelį medžiaginį maišą ir jame po
kelis mažesnius. Aišku, jei aplipusias žemėmis bulves pirkti ar
apgedusius vaisius, tai be vienkartinių sunku apsieiti.
On 2023-06-19 16:05, Lawrence Jamieson wrote:
2023-06-19 13:36, Android rašė:
pvz, maxė.
LietuvojeKažkaip nepastebėjau tame straipsnyje, kad Maxima pradės nemokamai
popierinius maišelius dalint. Ten tik apie tai, kad apmokestins
vienkartinius.
Vaikis78, permalink
kažkur buvo straipsnis su, berods danų mokslinčiaus, skaičiavimais. Kad
medžiaginis maišelis išlygintu CO2 pėdsaką lyginant su plastikiniais.
Lyg 3-4 metai. Naudojat kas tiek? :)
Ne vartojime esmė. Surinkimas, perdirbimas.
On 2023-06-19 20:19, RaR wrote:
Geriau ne popieriniai, kurie greita suplyšta keliskart panaudojus ir
užima daug vietos, o tvirtesni medžiaginiai, netgi plastikiniai. Dabar
pas mane bagažinėse po bent vieną didelį medžiaginį maišą ir jame po
kelis mažesnius. Aišku, jei aplipusias žemėmis bulves pirkti ar
apgedusius vaisius, tai be vienkartinių sunku apsieiti.On 2023-06-19 16:05, Lawrence Jamieson wrote:
2023-06-19 13:36, Android rašė:
pvz, maxė.
LietuvojeKažkaip nepastebėjau tame straipsnyje, kad Maxima pradės nemokamai
popierinius maišelius dalint. Ten tik apie tai, kad apmokestins
vienkartinius.
reples, permalink
O čia ne tuos plonus apmokestina, kur maximoj, prie vaisių ir silkių?
Nes jei gerai pamenu, per tv kažkokia teta sakė, kad šaršalas tame, jog
jų nelabai perdirba, tai gal automatiškai ir nerenka. O mes jų
nebeplaunam ir antrą kartą nenaudojam :)
Apie plastiko perdirbimą nelabai žinau. Gyvenime stengiuos mažiau tų
maišų vartot, mašinoj užsiveisė daugkartinių medžiaginių, bet silkę vis
tiek dedu į tą ploną maišą, kad bulkos kilimėlių neišpaškūdyt :) Nors
gal tada mažiau rūdytų pati bulka...
On 2023-06-20 13:02, Vaikis78 wrote:
kažkur buvo straipsnis su, berods danų mokslinčiaus, skaičiavimais. Kad
medžiaginis maišelis išlygintu CO2 pėdsaką lyginant su plastikiniais.
Lyg 3-4 metai. Naudojat kas tiek? :)
Ne vartojime esmė. Surinkimas, perdirbimas.On 2023-06-19 20:19, RaR wrote:
Geriau ne popieriniai, kurie greita suplyšta keliskart panaudojus ir
užima daug vietos, o tvirtesni medžiaginiai, netgi plastikiniai. Dabar
pas mane bagažinėse po bent vieną didelį medžiaginį maišą ir jame po
kelis mažesnius. Aišku, jei aplipusias žemėmis bulves pirkti ar
apgedusius vaisius, tai be vienkartinių sunku apsieiti.On 2023-06-19 16:05, Lawrence Jamieson wrote:
2023-06-19 13:36, Android rašė:
pvz, maxė.
LietuvojeKažkaip nepastebėjau tame straipsnyje, kad Maxima pradės nemokamai
popierinius maišelius dalint. Ten tik apie tai, kad apmokestins
vienkartinius.
RaR, permalink
Vienas vienaip gali paskaičiuot, kitas kitaip. Čia priklauso kiek bei
kokius daugkartinius naudosi ir kiek bei kokius vienkartinius. Jeigu
plastikas bus suyrantis, tai problemos kaip ir nebeliks, o jei
medžiaginis sintetinis, tai jis pats bus problema. Vis tik daugeliu
atveju daugkartinio naudojimo daiktas yra pigiau, ekonomiškiau ir mažiau
teršia nei vienkartinio.
On 2023-06-20 13:02, Vaikis78 wrote:
kažkur buvo straipsnis su, berods danų mokslinčiaus, skaičiavimais. Kad
medžiaginis maišelis išlygintu CO2 pėdsaką lyginant su plastikiniais.
Lyg 3-4 metai. Naudojat kas tiek? :)
Ne vartojime esmė. Surinkimas, perdirbimas.On 2023-06-19 20:19, RaR wrote:
Geriau ne popieriniai, kurie greita suplyšta keliskart panaudojus ir
užima daug vietos, o tvirtesni medžiaginiai, netgi plastikiniai. Dabar
pas mane bagažinėse po bent vieną didelį medžiaginį maišą ir jame po
kelis mažesnius. Aišku, jei aplipusias žemėmis bulves pirkti ar
apgedusius vaisius, tai be vienkartinių sunku apsieiti.On 2023-06-19 16:05, Lawrence Jamieson wrote:
2023-06-19 13:36, Android rašė:
pvz, maxė.
LietuvojeKažkaip nepastebėjau tame straipsnyje, kad Maxima pradės nemokamai
popierinius maišelius dalint. Ten tik apie tai, kad apmokestins
vienkartinius.
Romas, permalink
On 2023.06.20 20:14, RaR wrote:
Jeigu plastikas bus suyrantis, tai problemos kaip ir nebeliks, o jei medžiaginis sintetinis, tai jis pats
bus problema.
Prieš milijonus metų ledynai atnešė į Lietuvą akmenis. Ir jie iki šiol nesuyra. Va kur tikra ekologinė
katastrofa :)
RaR, permalink
Gyvybė atsirado jau esant akmenims, todėl ji prie jų prisitaikiusi - jei
suvalgysi kokį akmenuką, tai ir iššiksi. Aišku, per kurį laiką
prisitaikys ir prie plastiko, gal net žmogus. O jei tu ar tavo vaikai
nugyvens kokių 20 metų mažiau nei galėtų ir mirs nuo kokios bjauresnės
ligos nei galėtų, ilguoju laikotarpiu pataps tik visiškai nereikšminga
ir niekam nežinoma detale.
On 2023-06-20 20:57, Romas wrote:
On 2023.06.20 20:14, RaR wrote:
Jeigu plastikas bus suyrantis, tai problemos kaip ir nebeliks, o jei
medžiaginis sintetinis, tai jis pats bus problema.
Prieš milijonus metų ledynai atnešė į Lietuvą akmenis. Ir jie iki šiol
nesuyra. Va kur tikra ekologinė katastrofa :)
xc, permalink
Nėra pilnai suyrančio plastiko. Ta prasme, kad kol kas gamtoje
neatsirado mechanizmo, ardančio plastiko molekulių grandines. Tas
pseudosuyrantis plastikas (gal prieš dešimt metų buvo populiarūs tokie
maišeliai) subyra į mikroplastiko daleles, kurios potencialiai dar
blogiau taršos atžvilgiu.
On 2023-06-20 20:14, RaR wrote:
Vienas vienaip gali paskaičiuot, kitas kitaip. Čia priklauso kiek bei
kokius daugkartinius naudosi ir kiek bei kokius vienkartinius. Jeigu
plastikas bus suyrantis, tai problemos kaip ir nebeliks, o jei
medžiaginis sintetinis, tai jis pats bus problema. Vis tik daugeliu
atveju daugkartinio naudojimo daiktas yra pigiau, ekonomiškiau ir mažiau
teršia nei vienkartinio.On 2023-06-20 13:02, Vaikis78 wrote:
kažkur buvo straipsnis su, berods danų mokslinčiaus, skaičiavimais.
Kad medžiaginis maišelis išlygintu CO2 pėdsaką lyginant su
plastikiniais. Lyg 3-4 metai. Naudojat kas tiek? :)
Ne vartojime esmė. Surinkimas, perdirbimas.On 2023-06-19 20:19, RaR wrote:
Geriau ne popieriniai, kurie greita suplyšta keliskart panaudojus ir
užima daug vietos, o tvirtesni medžiaginiai, netgi plastikiniai.
Dabar pas mane bagažinėse po bent vieną didelį medžiaginį maišą ir
jame po kelis mažesnius. Aišku, jei aplipusias žemėmis bulves pirkti
ar apgedusius vaisius, tai be vienkartinių sunku apsieiti.On 2023-06-19 16:05, Lawrence Jamieson wrote:
2023-06-19 13:36, Android rašė:
pvz, maxė.
LietuvojeKažkaip nepastebėjau tame straipsnyje, kad Maxima pradės nemokamai
popierinius maišelius dalint. Ten tik apie tai, kad apmokestins
vienkartinius.
eSSas, permalink
On 20/06/2023 21:02, xc wrote:
Nėra pilnai suyrančio plastiko. Ta prasme, kad kol kas gamtoje
neatsirado mechanizmo, ardančio plastiko molekulių grandines. Tas
pseudosuyrantis plastikas (gal prieš dešimt metų buvo populiarūs tokie
maišeliai) subyra į mikroplastiko daleles, kurios potencialiai dar
blogiau taršos atžvilgiu.
Dalinai tai tiesa.
Plastikai pasižymi gan įvairia chemine sudėtimi, ir mikroorganizmams
nėra lengva atsirinkti, kaip juos degraduoti. Mes tiesiog per trumpai
egzistuojam šitoje planetoje, ką jau bekalbėt apie pramoninės
revoliucijos laikotarpį
S.
Gshegosch Bshentschischtschikjewitsch, permalink
2023-06-20 21:02, xc rašė:
Nėra pilnai suyrančio plastiko. Ta prasme, kad kol kas gamtoje
neatsirado mechanizmo, ardančio plastiko molekulių grandines. Tas
pseudosuyrantis plastikas (gal prieš dešimt metų buvo populiarūs tokie
maišeliai) subyra į mikroplastiko daleles, kurios potencialiai dar
blogiau taršos atžvilgiu.
O kaip polisacharidai?
--
Gshegosch Bshentschischtschikjewitsch
Stavromula Delta
eSSas, permalink
On 20/06/2023 21:54, Gshegosch Bshentschischtschikjewitsch wrote:
2023-06-20 21:02, xc rašė:
Nėra pilnai suyrančio plastiko. Ta prasme, kad kol kas gamtoje
neatsirado mechanizmo, ardančio plastiko molekulių grandines. Tas
pseudosuyrantis plastikas (gal prieš dešimt metų buvo populiarūs tokie
maišeliai) subyra į mikroplastiko daleles, kurios potencialiai dar
blogiau taršos atžvilgiu.O kaip polisacharidai?
Kurie?
S.
RaR, permalink
Sukurti ir kuriami ir visiškai suyrantys plastikai.
On 2023-06-20 21:02, xc wrote:
Nėra pilnai suyrančio plastiko. Ta prasme, kad kol kas gamtoje
neatsirado mechanizmo, ardančio plastiko molekulių grandines. Tas
pseudosuyrantis plastikas (gal prieš dešimt metų buvo populiarūs tokie
maišeliai) subyra į mikroplastiko daleles, kurios potencialiai dar
blogiau taršos atžvilgiu.On 2023-06-20 20:14, RaR wrote:
Vienas vienaip gali paskaičiuot, kitas kitaip. Čia priklauso kiek bei
kokius daugkartinius naudosi ir kiek bei kokius vienkartinius. Jeigu
plastikas bus suyrantis, tai problemos kaip ir nebeliks, o jei
medžiaginis sintetinis, tai jis pats bus problema. Vis tik daugeliu
atveju daugkartinio naudojimo daiktas yra pigiau, ekonomiškiau ir
mažiau teršia nei vienkartinio.On 2023-06-20 13:02, Vaikis78 wrote:
kažkur buvo straipsnis su, berods danų mokslinčiaus, skaičiavimais.
Kad medžiaginis maišelis išlygintu CO2 pėdsaką lyginant su
plastikiniais. Lyg 3-4 metai. Naudojat kas tiek? :)
Ne vartojime esmė. Surinkimas, perdirbimas.On 2023-06-19 20:19, RaR wrote:
Geriau ne popieriniai, kurie greita suplyšta keliskart panaudojus ir
užima daug vietos, o tvirtesni medžiaginiai, netgi plastikiniai.
Dabar pas mane bagažinėse po bent vieną didelį medžiaginį maišą ir
jame po kelis mažesnius. Aišku, jei aplipusias žemėmis bulves pirkti
ar apgedusius vaisius, tai be vienkartinių sunku apsieiti.On 2023-06-19 16:05, Lawrence Jamieson wrote:
2023-06-19 13:36, Android rašė:
pvz, maxė.
LietuvojeKažkaip nepastebėjau tame straipsnyje, kad Maxima pradės nemokamai
popierinius maišelius dalint. Ten tik apie tai, kad apmokestins
vienkartinius.
Zyza, permalink
plius
suvedus kodus IMK20 -20%, dar man rodos buvo kažkoks kodas kur dar
krepšeliui -10% padaro....
On 2023-06-17 11:48, android wrote:
grynai lobistinis sprendimas kazkieno uzsakymu, pasidarys pelno.
ikisiol kelis kartus jau atsauke, t.y, nukele paskutiniu momentu.
visai nera jokio reikalo nauju bintu ir kinietisko feiko pirkeliot uz
brangiai
Laimis, permalink
android rašė:
grynai lobistinis sprendimas kazkieno uzsakymu, pasidarys pelno.
ikisiol kelis kartus jau atsauke, t.y, nukele paskutiniu momentu.
visai nera jokio reikalo nauju bintu ir kinietisko feiko pirkeliot uz
brangiai
Kas dar bl keista, tai skaitau SAM įsakymą ir cituoju žemiau ir man
visiškai neaišku/neakivaizdu, kad pirmosios pagalbos rinkinys, kurio
sudėtį ir reikalavimus minėtasis įsakymas nustato, yra privalomas
automobiliuose:
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/c51fddf23b2911eb8c97e01ffe050e1c/asr
Nei bl automobilis – įstaiga, nei įmonė....
PIRMOSIOS PAGALBOS RINKINIO APRAŠAS
Gshegosch Bshentschischtschikjewitsch, permalink
2023-06-19 18:35, Laimis rašė:
Kas dar bl keista, tai skaitau SAM įsakymą ir cituoju žemiau ir man
visiškai neaišku/neakivaizdu, kad pirmosios pagalbos rinkinys, kurio
sudėtį ir reikalavimus minėtasis įsakymas nustato, yra privalomas
automobiliuose:
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/c51fddf23b2911eb8c97e01ffe050e1c/asrNei bl automobilis – įstaiga, nei įmonė....
...
--
Gshegosch Bshentschischtschikjewitsch
Stavromula Delta
android, permalink
rimtai, kokia teisinė bazė reglamentuoja naujos vaistinės imperatyvą?
kur skaityt?
wrote in message news:[email protected]...
Kas dar bl keista, tai skaitau SAM įsakymą ir cituoju žemiau ir man
visiškai neaišku/neakivaizdu, kad pirmosios pagalbos rinkinys, kurio
sudėtį ir reikalavimus minėtasis įsakymas nustato, yra privalomas
automobiliuose:
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/c51fddf23b2911eb8c97e01ffe050e1c/asr
Nei bl automobilis – įstaiga, nei įmonė....
PIRMOSIOS PAGALBOS RINKINIO APRAŠAS
Laimis, permalink
android rašė:
rimtai, kokia teisinė bazė reglamentuoja naujos vaistinės imperatyvą?
kur skaityt?
Čia ir skaityk:
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/c51fddf23b2911eb8c97e01ffe050e1c/asr
Bet bl, nebus nei lengva, anei aišku, nes čia kažkas visiškai supi$ta:
Taigi, yra V-450 įsakymas, kurio ankstesniuose reikalavimuose buvo
imperatyvas turėti pirmosios pagalbos rinkinį visose motorinėse
transporto priemonėse:
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/TAIS.216308/asr
Bet tai bl, juk šio įsakymo naujoji redakcija, kuri jį pakeičia, yra
jau minėta 2020-12-10 V-2876):
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/c51fddf23b2911eb8c97e01ffe050e1c/asr
Ir šio reikalavimo joje (vienintelėje/aktualioje redakcijoje) NEBĖRA.
Nieko nebesuprantu, kaip čia viskas susipisę arba ryškiai neteisingai
atspindima aktualaus teisės akto suvestinė redakcija.
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz, permalink
2023-06-20 15:41, Laimis rašė:
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/c51fddf23b2911eb8c97e01ffe050e1c/asr
Ir šio reikalavimo joje (vienintelėje/aktualioje redakcijoje) NEBĖRA.
Nieko nebesuprantu, kaip čia viskas susipisę arba ryškiai neteisingai
atspindima aktualaus teisės akto suvestinė redakcija.
Tokio reikalavimo nėra ir teisės akto tekste.
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/c51fddf23b2911eb8c97e01ffe050e1c?jfwid=-cqr93lgrc
Pirkite, Šura, pirkite, turniketai tikrai reikalingi.
--
Grzegorz
Chrząszczyrzewoszyce, powiat Łękołody
Laimis, permalink
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz rašė:
2023-06-20 15:41, Laimis rašė:
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/c51fddf23b2911eb8c97e01ffe050e1c/asr
Ir šio reikalavimo joje (vienintelėje/aktualioje redakcijoje) NEBĖRA.
Nieko nebesuprantu, kaip čia viskas susipisę arba ryškiai neteisingai
atspindima aktualaus teisės akto suvestinė redakcija.Tokio reikalavimo nėra ir teisės akto tekste.
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/c51fddf23b2911eb8c97e01ffe050e1c?jfwid=-cqr93lgrc
Bet už tai, bl, senasis V-450, kurį 2020-12-10 pakeitė V-2876, kažkodėl
(tebe)turi savo atskirą gyvenimą po 2020-12-10 (V-387 pakeitimai
2021-02-25 ir dar bent keli kiti vėlesni) ir ten, bl, tas reikalavimas
yra likęs:
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/TAIS.216308/asr
Jie ten ką, pagamino du atskirus teisės aktus vietoje vieno (ir iš
vieno) ir patys nebeatsipaisto, kuris dabar galioja ir priepuoliais
keičia juos abu (tai vieną, tai kitą, kaip jau išpuola), o tu jau
pasirink, kuris galioja...?
Gshegosch Bshentschischtschikjewitsch, permalink
2023-06-20 21:23, Laimis rašė:
Jie ten ką, pagamino du atskirus teisės aktus vietoje vieno (ir iš
vieno) ir patys nebeatsipaisto, kuris dabar galioja ir priepuoliais
keičia juos abu (tai vieną, tai kitą, kaip jau išpuola), o tu jau
pasirink, kuris galioja...?
Galioja V-450 su visais pakeitimais tol, kol jis nebus paskelbtas
negaliojančiu. V-2876 išdėstė V-450 nauja redakcija, kas ir parašyta
V-2876 1 paragrafe.
V-2852 (2021-12-15) pakeitė V-2876 (ir kartu V-450) 2.1 punktą,
nustatydamas kitą įsigaliojimo laiką (2022-04-01)
V-508 (2022-03-10) vėl pakeitė V-2876 (ir kartu V-450) 2.1 punktą,
nustatydamas kitą įsigaliojimo laiką (2023-01-01)
V-1531 (2022-10-06) vėl pakeitė V-2876 (ir kartu V-450) 2.1 punktą,
nustatydamas kitą įsigaliojimo laiką (2023-07-01)
Tai viskas, ką šįuo metu žinome.
PS, Šura, pirkite turniketą.
--
Gshegosch Bshentschischtschikjewitsch
Stavromula Delta
Laimis, permalink
Gshegosch Bshentschischtschikjewitsch rašė:
2023-06-20 21:23, Laimis rašė:
Jie ten ką, pagamino du atskirus teisės aktus vietoje vieno (ir iš
vieno) ir patys nebeatsipaisto, kuris dabar galioja ir priepuoliais
keičia juos abu (tai vieną, tai kitą, kaip jau išpuola), o tu jau
pasirink, kuris galioja...?Galioja V-450 su visais pakeitimais tol, kol jis nebus paskelbtas
negaliojančiu. V-2876 išdėstė V-450 nauja redakcija, kas ir parašyta
V-2876 1 paragrafe.
2021 m. vasario 25 d. Nr. V-387
https://www.e-tar.lt/portal/legalAct.html?documentId=3bc7bb50774b11eb9601893677bfd7d8
Jis keičia (turėtų keiti) ką? Naują redakciją, išdėstytą V-2876?
Tai, how the fuck, tada aktualioje V-2876 suvestinėje šie pakeitimai
neatspindėti ir V-387 net nepaminėtas tarp V-2876 akto pakeitimų?
Kaip ir kiti (po 2020-12-10 datos, kai buvo priimta naujoji redakcija:
Nr. V-2910, 2020-12-11, paskelbta TAR 2020-12-11, i. k. 2020-27031
Dėl Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2003 m. liepos 11
d. įsakymo Nr. V-450 „Dėl Sveikatos priežiūros įstaigos pirmosios
medicinos pagalbos rinkinio aprašo, Pirmosios pagalbos rinkinio aprašo
ir Sveikatos priežiūros ir farmacijos specialistų kompetencijos,
teikiant pirmąją medicinos pagalbą, aprašo patvirtinimo“ pakeitimo
Nr. V-387, 2021-02-25, paskelbta TAR 2021-02-25, i. k. 2021-03636
Dėl Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2003 m. liepos 11
d. įsakymo Nr. V-450 "Dėl Sveikatos priežiūros įstaigos pirmosios
medicinos pagalbos rinkinio aprašo, Pirmosios pagalbos rinkinio aprašo
ir Sveikatos priežiūros ir farmacijos specialistų kompetencijos,
teikiant pirmąją medicinos pagalbą, aprašo patvirtinimo“ pakeitimo
Nr. V-661, 2021-03-29, paskelbta TAR 2021-03-29, i. k. 2021-06279
Dėl Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2003 m. liepos 11
d. įsakymo Nr. V-450 "Dėl Sveikatos priežiūros įstaigos pirmosios
medicinos pagalbos rinkinio aprašo, Pirmosios pagalbos rinkinio aprašo
ir Sveikatos priežiūros ir farmacijos specialistų kompetencijos,
teikiant pirmąją medicinos pagalbą, aprašo patvirtinimo“ pakeitimo
Nr. V-1894, 2021-08-19, paskelbta TAR 2021-08-19, i. k. 2021-17730
Dėl Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2020 m. gruodžio 10
d. įsakymą Nr. V-2876 „Dėl Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos
ministro 2003 m. liepos 11 d. įsakymą Nr. V-450 ,,Dėl sveikatos
priežiūros ir farmacijos specialistų kompetencijos teikiant pirmąją
medicinos pagalbą, pirmosios medicinos pagalbos vaistinėlių ir pirmosios
pagalbos rinkinių“ pakeitimo“ pakeitimo
Nr. V-2852, 2021-12-15, paskelbta TAR 2021-12-15, i. k. 2021-25879
Dėl Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2020 m. gruodžio 10
d. įsakymo Nr. V-2876 „Dėl Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos
ministro 2003 m. liepos 11 d. įsakymo Nr. V-450 "Dėl sveikatos
priežiūros ir farmacijos specialistų kompetencijos teikiant pirmąją
medicinos pagalbą, pirmosios medicinos pagalbos vaistinėlių ir pirmosios
pagalbos rinkinių“ pakeitimo“ pakeitimo
Nr. V-508, 2022-03-10, paskelbta TAR 2022-03-10, i. k. 2022-04628
Dėl Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2020 m. gruodžio 10
d. įsakymo Nr. V-2876 „Dėl Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos
ministro 2003 m. liepos 11 d. įsakymo Nr. V-450 "Dėl sveikatos
priežiūros ir farmacijos specialistų kompetencijos teikiant pirmąją
medicinos pagalbą, pirmosios medicinos pagalbos vaistinėlių ir pirmosios
pagalbos rinkinių“ pakeitimo“ pakeitimo
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz, permalink
2023-06-20 22:28, Laimis rašė:
Jis keičia (turėtų keiti) ką? Naują redakciją, išdėstytą V-2876?
Tai, how the fuck, tada aktualioje V-2876 suvestinėje šie pakeitimai
neatspindėti ir V-387 net nepaminėtas tarp V-2876 akto pakeitimų?
netikėtas fork'as
Gal net į naudą ;)
Kaip ir kiti (po 2020-12-10 datos, kai buvo priimta naujoji redakcija > Nr. V-2910, 2020-12-11, paskelbta TAR 2020-12-11, i. k. 2020-27031
Nr. V-387, 2021-02-25, paskelbta TAR 2021-02-25, i. k. 2021-03636
Nr. V-661, 2021-03-29, paskelbta TAR 2021-03-29, i. k. 2021-06279
Nr. V-1894, 2021-08-19, paskelbta TAR 2021-08-19, i. k. 2021-17730
Nr. V-2852, 2021-12-15, paskelbta TAR 2021-12-15, i. k. 2021-25879
Nr. V-508, 2022-03-10, paskelbta TAR 2022-03-10, i. k. 2022-04628
--
Grzegorz
Chrząszczyrzewoszyce, powiat Łękołody
Laimis, permalink
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz rašė:
2023-06-20 22:28, Laimis rašė:
Jis keičia (turėtų keiti) ką? Naują redakciją, išdėstytą V-2876?
Tai, how the fuck, tada aktualioje V-2876 suvestinėje šie pakeitimai
neatspindėti ir V-387 net nepaminėtas tarp V-2876 akto pakeitimų?netikėtas fork'as
Gal net į naudą ;)
Ir jie (forkas su V-450) gyvena atskirus gyvenimus. Zjbs... :-)
Kaip ir kiti (po 2020-12-10 datos, kai buvo priimta naujoji redakcija
Nr. V-2910, 2020-12-11, paskelbta TAR 2020-12-11, i. k. 2020-27031
Nr. V-387, 2021-02-25, paskelbta TAR 2021-02-25, i. k. 2021-03636
Nr. V-661, 2021-03-29, paskelbta TAR 2021-03-29, i. k. 2021-06279
Nr. V-1894, 2021-08-19, paskelbta TAR 2021-08-19, i. k. 2021-17730
Nr. V-2852, 2021-12-15, paskelbta TAR 2021-12-15, i. k. 2021-25879
Nr. V-508, 2022-03-10, paskelbta TAR 2022-03-10, i. k. 2022-04628TAR blame ?
Dulkys fame? :-)
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz, permalink
2023-06-20 22:56, Laimis rašė:
Ir jie (forkas su V-450) gyvena atskirus gyvenimus. Zjbs... :-)
o paskui jie pradės vienas kitam prieštarauti.
--
Grzegorz
Chrząszczyrzewoszyce, powiat Łękołody
Laimis, permalink
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz rašė:
2023-06-20 22:56, Laimis rašė:
Ir jie (forkas su V-450) gyvena atskirus gyvenimus. Zjbs... :-)
o paskui jie pradės vienas kitam prieštarauti.
Trolinat mesje, trolinat... :-) Jau pradėjo ir pradėjo prieš ~dvejus metus.
Taaaip, ne šventieji puodus lipdo...
Gal kas vis tik užves žurnaliūgas ant kelio ir pastūmės paklausti SAM'o,
kokiu konkrečiai teisiniu pagrindu, kokiu konkrečiai galiojančiu
įsakymu remiantis, pirmosios pagalbos rinkinys yra privalomas
automobiliuose?
V-450 įsakymo pakeitimais ir aktualia jų suvestine redakcija:
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/TAIS.216308/asr
AR
V-2876 įsakymo, kuris išdėstė naują V-450 įsakymo redakciją, pakeitimais
ir aktualia jų suvestine redakcija, kuri yra dar ir naujesnė:
https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/7189f6403ac411eb8d9fe110e148c770/asr
Šios dvi teisės aktų gijos prieštarauja viena kitai (nors turėtų būti
vieno ir to pačio teisės akto, t.y. V-450 tąsa) ir abi yra kažkaip
galiojančios...
Gshegosch Bshentschischtschikjewitsch, permalink
2023-06-21 03:24, Laimis rašė:
Trolinat mesje, trolinat... :-) Jau pradėjo ir pradėjo prieš ~dvejus metus.
Taaaip, ne šventieji puodus lipdo...
Kada Registrų centras skendo? Nebus tai kažkaip susiję?
Gal kas vis tik užves žurnaliūgas ant kelio ir pastūmės paklausti SAM'o,
kokiu konkrečiai teisiniu pagrindu, kokiu konkrečiai galiojančiu
įsakymu remiantis, pirmosios pagalbos rinkinys yra privalomas
automobiliuose?
Ir geriau tai būtų po 07-01. Atostogų metas; teisės aktas, kuris apie tą
patį aspektą turi skirtingas nuomones. Kol išsivalys - žiūrėk ir kovas.
Šios dvi teisės aktų gijos prieštarauja viena kitai (nors turėtų būti
vieno ir to pačio teisės akto, t.y. V-450 tąsa) ir abi yra kažkaip
galiojančios...
Taip!!
Ir pagal vieną jų automobilyje vaistinėlė neprivaloma.
--
Gshegosch Bshentschischtschikjewitsch
Stavromula Delta
Gshegosch Bshentschischtschikjewitsch, permalink
2023-06-20 21:23, Laimis rašė:
Jie ten ką, pagamino du atskirus teisės aktus vietoje vieno (ir iš
vieno) ir patys nebeatsipaisto, kuris dabar galioja ir priepuoliais
keičia juos abu (tai vieną, tai kitą, kaip jau išpuola), o tu jau
pasirink, kuris galioja...?
PS: reiktų tas likusias 10 dienų kaip nors nepasirodyti spaudoje ...
--
Gshegosch Bshentschischtschikjewitsch
Stavromula Delta
Laimis, permalink
Gshegosch Bshentschischtschikjewitsch rašė:
2023-06-20 21:23, Laimis rašė:
Jie ten ką, pagamino du atskirus teisės aktus vietoje vieno (ir iš
vieno) ir patys nebeatsipaisto, kuris dabar galioja ir priepuoliais
keičia juos abu (tai vieną, tai kitą, kaip jau išpuola), o tu jau
pasirink, kuris galioja...?PS: reiktų tas likusias 10 dienų kaip nors nepasirodyti spaudoje ...
Reikėtų pasirodyti (galima ir po 10 dienų), nebent Dulkys suskubs
atsipaipalioti ir išleis dar vieną įsakymą su pataisymais.
Taip ir gyvenam (C) Kažkas
Tomas, permalink
On 2023-06-20 12:16, android wrote:
rimtai, kokia teisinė bazė reglamentuoja naujos vaistinės imperatyvą?
kur skaityt?
TECHNINIŲ MOTORINIŲ TRANSPORTO PRIEMONIŲ IR JŲ PRIEKABŲ
REIKALAVIMŲ SĄRAŠAS
7.5 punktas
https://www.vta.lt/wp-content/uploads/2023/03/2BE_260.pdf
newsreader, permalink
Tomas t@t.lt wrote:
On 2023-06-20 12:16, android wrote:
rimtai, kokia teisinė bazė reglamentuoja naujos vaistinės imperatyvą?
kur skaityt?TECHNINIŲ MOTORINIŲ TRANSPORTO PRIEMONIŲ IR JŲ PRIEKABŲ
REIKALAVIMŲ SĄRAŠAS7.5 punktas
Pazistant musu gudrocius - paims kokiu siuksliu i maiseli isides, uzrasys
“turniketas CE” ir veziosis. Irodyk, kad ne turniketas.
Android, permalink
Kind a ne
--
----Android NewsGroup Reader----
https://piaohong.s3-us-west-2.amazonaws.com/usenet/index.html
Laimis, permalink
Vaikis78, permalink
Nuo 4.40. Vat kaip leidžia tokiems nupušėliams dirbti??? Įdomu, kas neša
atsakomybę už tokio briedo skleidimą... Atsako kiek klinikos ar ten visi
tokie nupezėliai?
On 2023-07-11 21:04, Laimis wrote:
Laimis, permalink
Vaikis78 rašė:
Nuo 4.40. Vat kaip leidžia tokiems nupušėliams dirbti??? Įdomu, kas neša
atsakomybę už tokio briedo skleidimą... Atsako kiek klinikos ar ten visi
tokie nupezėliai?
Nepatiko argumentai, ane? Apie turniketus iš šūdo jau nieko
nebepasakysi, a? 40 metų žmogus dirba traumatologijos praktikoje
(tiesiogiai medicinos ir greitosios pagalbos srityje!), patirtis kalba,
o tūlas vaikis sapalioja ir svaigsta. Svaigsta bl apie turniketus, kurie
plyšta rankose ir kuriuos sukišo visiems privalomai pagal ukazą (nors
niekas ES to neturi ir nepraktikuoja), be jokių apmokymų. Patinka, kai
myža į akis ir sako lietutis? Tai į sveikatą, tsakant :-)
Tomas, permalink
2023-07-12 16:17, Laimis rašė:
Vaikis78 rašė:
Nuo 4.40. Vat kaip leidžia tokiems nupušėliams dirbti??? Įdomu, kas neša
atsakomybę už tokio briedo skleidimą... Atsako kiek klinikos ar ten visi
tokie nupezėliai?Nepatiko argumentai, ane? Apie turniketus iš šūdo jau nieko
nebepasakysi, a? 40 metų žmogus dirba traumatologijos praktikoje
(tiesiogiai medicinos ir greitosios pagalbos srityje!), patirtis kalba,
o tūlas vaikis sapalioja ir svaigsta. Svaigsta bl apie turniketus, kurie
plyšta rankose ir kuriuos sukišo visiems privalomai pagal ukazą (nors
niekas ES to neturi ir nepraktikuoja), be jokių apmokymų. Patinka, kai
myža į akis ir sako lietutis? Tai į sveikatą, tsakant :-)
Nori pasakyti, kad pirkai naują vaistinėlę ar bent tuos turniketus?
Galima bauda gi mažesnė nei tas šūdas kainuoja :)
Laimis, permalink
Tomas rašė:
Nori pasakyti, kad pirkai naują vaistinėlę ar bent tuos turniketus?
Galima bauda gi mažesnė nei tas šūdas kainuoja :)
Gavau dovanų tą šūdą. Bet tas, kas dovanojo tuos šūdus pirko vaistinėse
ir ne taip jau pigiai...
Bet esmė ne ta...su tokiu požiūriu (moja chata s kraju), anksčiau ar
vėliau ir pačiam teks pasipiktinti, kai tai, pavyzdžiui, pavirs kokiu DT
einant TA. Arba teoriškai užkabins kokį neatsargumą/nepadėjimą (jau nebe
administracinės baudelės kontekste) už to šūdo neturėjimą vaistinėlėje,
jeigu jo kada neva teoriškai prisireiktų.
Romas, permalink
O be turniketo kas nors gero būna naujose vaistinėlėse?
Atidarius tokia nelabai seną vaistinėlę nebuvo rasta net elementaraus dezinfekcinio skysčio (jodo,
peroksido ...).
Zhiniukas, permalink
Romas Z@Romas.lt wrote:
O be turniketo kas nors gero būna naujose vaistinėlėse?
Atidarius tokia nelabai seną vaistinėlę nebuvo rasta net elementaraus
dezinfekcinio skysčio (jodo,
peroksido ...).
Šaldymo maišelis. Vaiko sumuštai kojai pašaldyti tiks.
Vaikis78, permalink
Kad ir šimtą metų traumatologijoje. Tai nekeičia fakto, kad jis yra
nupušėlis, kuriam kaimyno katino neleisčiau apžiūrėti. Gėda.
Komentaras, ne mano, bet pritariu:
Šiaip Valstybinė akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnyba prie
SAM turėtų susirūpinti šio gydytojo turima kompetencija ir iškelti
licencijos sustabdymo klausimą, jei viešai, viename iš populiariausių TV
kanalų eteryje visuomenei pateikiama visiškai teisybės neatitinkanti
informacija. Kaip gali kraujavimą stabdantis turniketas pabloginti
situaciją veninio kraujavimo atveju?? 🤯
Kaip gali traumatologas savo patirtimi remdamasis sakyti, kad arterinio
kraujavimo niekas nesustabdys, kitoje vietoje aiškinti, kad visus
kraujavimus galima sustabdyti užspaudžiant, o galiausiai aiškinti, kad
tokių pacientų su masyviu kraujavimu apskritai nėra gydęs? Kolega gerai
paaiškino - jei tokie sunkią traumą patyrę asmenys nukraujuodavo įvykio
vietoje, jų tiesiog niekas neatveždavo. Skubios pagalbos skyriuje jau ne
kartą teko susidurti su pacientais, kuriems dėl nesustabdomo kraujavimo
turniketą buvo uždėjęs GMP personalas.
O mano papildymas: patologanatomas taip pat ko gero nematė pacientų su
turniketais - pas jį veža tuos, kuriems neuždėjo.
On 2023-07-12 15:17, Laimis wrote:
Vaikis78 rašė:
Nuo 4.40. Vat kaip leidžia tokiems nupušėliams dirbti??? Įdomu, kas neša
atsakomybę už tokio briedo skleidimą... Atsako kiek klinikos ar ten visi
tokie nupezėliai?Nepatiko argumentai, ane? Apie turniketus iš šūdo jau nieko
nebepasakysi, a? 40 metų žmogus dirba traumatologijos praktikoje
(tiesiogiai medicinos ir greitosios pagalbos srityje!), patirtis kalba,
o tūlas vaikis sapalioja ir svaigsta. Svaigsta bl apie turniketus, kurie
plyšta rankose ir kuriuos sukišo visiems privalomai pagal ukazą (nors
niekas ES to neturi ir nepraktikuoja), be jokių apmokymų. Patinka, kai
myža į akis ir sako lietutis? Tai į sveikatą, tsakant :-)
Laimis, permalink
Vaikis78 rašė:
Kad ir šimtą metų traumatologijoje. Tai nekeičia fakto, kad jis yra
nupušėlis, kuriam kaimyno katino neleisčiau apžiūrėti. Gėda.Komentaras, ne mano, bet pritariu:
O, žiūriu daktarų padavė...Kiek esi operavęs pacientų, kiek priėmęs
traumatologiniame?. Dėve, dėve...
Kaip gali traumatologas savo patirtimi remdamasis sakyti, kad arterinio
kraujavimo niekas nesustabdys, kitoje vietoje aiškinti, kad visus
kraujavimus galima sustabdyti užspaudžiant, o galiausiai aiškinti, kad
tokių pacientų su masyviu kraujavimu apskritai nėra gydęs? Kolega gerai
paaiškino - jei tokie sunkią traumą patyrę asmenys nukraujuodavo įvykio
vietoje, jų tiesiog niekas neatveždavo. Skubios pagalbos skyriuje jau ne
kartą teko susidurti su pacientais, kuriems dėl nesustabdomo kraujavimo
turniketą buvo uždėjęs GMP personalas.
Visų pirma, kažkoks jautruolis, ryškiai koks millenials'as, net
nepasivargina išklausyti ir suprasti, įsigilinti, ką sakė traumatologas.
Jis, bent jau interviu, nieko nesakė/neteigė, kad veninio kraujavimo
nesustabdys, čia buvo žurnalistų teiginiai. Bet pilnai galiu spėti, jog
traumatologas, jei tik jis buvo kalbinamas už kadro, galėjo aiškinti
žurnalistams, kad visur turniketo naudojimo instrukcijose rekomenduojama
užveržti virš žaizdos. Tada, kai tai yra arterija ir kraujo fontanas –
tinka. Venai, reikia suprasti – ne. Perteklinis taikymas ir šiaip... Aš
ne medikas, bet kiek galiu paspekuliuoti: kraujas tiesiog toliau gali
sunktis iš turniketu užspaustos veninės žaizdos, nes bus užspausta
neprakiurusi kraujagyslė su spaudimu (aukščiau), o prakiurusi liks
neužspausta ir dėl likutinio audinių (ir apskritai spaudimo; dalinai gal
dar ir arterinio) kraujas sunksis. Ką tada darysi (ką darys tūlas
turniketo dėjikas), streso būsenoje, matydamas tebesisunkiantį kraują?
Gal kils noras veržti dar stipriau...?
Venines žaizdas reikia tvarstyti, o ne turniketu veržti. Bet apie ką mes
čia bl?!, čia medikų darbas, tai yra išmanymo ir mokymų, patirties
reikalas. O mokymai buvo? Nebekalbant apie šūdinus turniketus ir
perteklinį reikalavimą juos vežiotis...
eSSas, permalink
On 13/07/2023 00:44, Laimis wrote:
Vaikis78 rašė:
Kad ir šimtą metų traumatologijoje. Tai nekeičia fakto, kad jis yra
nupušėlis, kuriam kaimyno katino neleisčiau apžiūrėti. Gėda.Komentaras, ne mano, bet pritariu:
O, žiūriu daktarų padavė...Kiek esi operavęs pacientų, kiek priėmęs
traumatologiniame?. Dėve, dėve...
Ir kelis gi esi?
S.
Laimis, permalink
eSSas rašė:
Ir kelis gi esi?
Todėl ir neapsiverčia liežuvis dirbančio traumatologo, su 40'ies metų
darbo patirtimi, teiginių/argumentų atsainiai priskirti nupušimui. Čia
tik hipokritiški millenials'ai taip gali (fui koks prastas daktaras,
nepasisveikino ir chalatas buvo be kišenių, net kaimyno katino pas jį
nevežčiau!)...
Vaikis78, permalink
Tam hipokritiškam millenialsui truputi virš 40, tas piemuo gal ir ne
vieną tūkstantį kartų yra dėjęsis sau turniketą, ne vieną šimtą kartų
dėjęs kitam, truputi, o gal ir ne truputį mokinosi pas LT, UA karo
medikus, dirbo su žmonėmis, kurie apie ekstremalią mediciną suprantą
truputį daugiau ir taip - tas traumotologas nupušėlis.
On 2023-07-13 11:36, Laimis wrote:
eSSas rašė:
Ir kelis gi esi?
Todėl ir neapsiverčia liežuvis dirbančio traumatologo, su 40'ies metų
darbo patirtimi, teiginių/argumentų atsainiai priskirti nupušimui. Čia
tik hipokritiški millenials'ai taip gali (fui koks prastas daktaras,
nepasisveikino ir chalatas buvo be kišenių, net kaimyno katino pas jį
nevežčiau!)...
Laimis, permalink
Vaikis78 rašė:
Tam hipokritiškam millenialsui truputi virš 40, tas piemuo gal ir ne
vieną tūkstantį kartų yra dėjęsis sau turniketą, ne vieną šimtą kartų
dėjęs kitam, truputi, o gal ir ne truputį mokinosi pas LT, UA karo
medikus, dirbo su žmonėmis, kurie apie ekstremalią mediciną suprantą
truputį daugiau ir taip - tas traumotologas nupušėlis.
Kai turi rankose plaktuką, tai visos problemos pradeda panašėti į vinis...
Gyvybes gelbsti medikai (tokie traumatologai), o ne turniketai, todėl
ignorantiškai svaičioti apie mediko argumentus apie kraujotaką (kuris
praktiškai su tuo dirba) yra indikacija tavo ribotumo, jei tik
nepasakyti grubiau...
Tomas, permalink
2023-07-13 14:35, Vaikis78 rašė:
Tam hipokritiškam millenialsui truputi virš 40, tas piemuo gal ir ne
vieną tūkstantį kartų yra dėjęsis sau turniketą, ne vieną šimtą kartų
dėjęs kitam,
Kiek kartų esant rimtam kraujavimui ar galūnių amputacijai?
Laimis, permalink
Tomas rašė:
2023-07-13 14:35, Vaikis78 rašė:
Tam hipokritiškam millenialsui truputi virš 40, tas piemuo gal ir ne
vieną tūkstantį kartų yra dėjęsis sau turniketą, ne vieną šimtą kartų
dėjęs kitam,Kiek kartų esant rimtam kraujavimui ar galūnių amputacijai?
:-)) To dar betrūko! Bet neabejoju, kad tikrai užveržtų (reikia ar
nereikia).
Ekstremali medicina, tai čia kariams ir paramillitary, right? Su
apmokymu (tūkstančius kartų!), kaip tuos turniketus uždėti, nes niekas
kitas nepagelbės (ir neaišku kada), kol gulėsi srūvantis kraujais
apkasuose...
Ekstremali medicina kaip bl susijusi (ir kiek pagrįsta) su civiliais ir
automobiliais (šekit, turėkitės, turėsit veržti)?
p.s. nebūčiau prieš šitą priemonę, jei ji taip ir būtų pristatyta
(ryšium su agresoriumi rytuose ir situacija, ruošiantis totaliniam
karui, privaloma įsigyti...), investuota į rimtus mokymus (ne
prastesnius, nei tūlas vaikis pats veda asmeniškai kiekvienam mokiniui
dėdamas turniketą ar rodydamas kada ir kaip užsidėti)
Ignas, permalink
davai tada ir beretas privalomai i auto vaistinele prirasom, furom
javelinus...
On 2023-07-13 16:21, Laimis wrote:
p.s. nebūčiau prieš šitą priemonę, jei ji taip ir būtų pristatyta
(ryšium su agresoriumi rytuose ir situacija, ruošiantis totaliniam
karui, privaloma įsigyti...), investuota į rimtus mokymus (ne
prastesnius, nei tūlas vaikis pats veda asmeniškai kiekvienam mokiniui
dėdamas turniketą ar rodydamas kada ir kaip užsidėti)
Laimis, permalink
Ignas rašė:
davai tada ir beretas privalomai i auto vaistinele prirasom, furom
javelinus...
Būtent, kad ne. Pagrįstumas; pasiremiant auto įvykių statistika ir
realiomis galimybėmis padėti nukentėjusiems, tai... Tiesiog turniketas,
kaip tūlos medicininės vaistinėlės komponentas yra
reikalingas/tikslingas, KAI
Ignas, permalink
ir?
"Pagrįstumas; pasiremiant auto įvykių statistika ir realiomis
galimybėmis padėti nukentėjusiems, tai..."
nemaciau, kad kas panasiu dalyku argumentuotu
"tikėtino karo atvejai ir pan."
kokia gi ta tikimybe?
"yra sisteminė/valstybinė pagalbos suteikimo apmokymo programa"
ir cia fail'as...
On 2023-07-15 06:12, Laimis wrote:
Ignas rašė:
davai tada ir beretas privalomai i auto vaistinele prirasom, furom
javelinus...Būtent, kad ne. Pagrįstumas; pasiremiant auto įvykių statistika ir
realiomis galimybėmis padėti nukentėjusiems, tai... Tiesiog turniketas,
kaip tūlos medicininės vaistinėlės komponentas yra
reikalingas/tikslingas, KAI
- aiškiai formuluojama/deklaruojama jo paskirtis (ekstremali medicina;
tikėtino karo atvejai ir pan.);- yra sisteminė/valstybinė pagalbos suteikimo apmokymo programa (ir ne
dėl paukščiuko)
Vaikis78, permalink
Dėve, dėve... Tu gal neberašyk, kaubojau.
On 2023-07-12 23:44, Laimis wrote:
Vaikis78 rašė:
Kad ir šimtą metų traumatologijoje. Tai nekeičia fakto, kad jis yra
nupušėlis, kuriam kaimyno katino neleisčiau apžiūrėti. Gėda.Komentaras, ne mano, bet pritariu:
O, žiūriu daktarų padavė...Kiek esi operavęs pacientų, kiek priėmęs
traumatologiniame?. Dėve, dėve...Kaip gali traumatologas savo patirtimi remdamasis sakyti, kad arterinio
kraujavimo niekas nesustabdys, kitoje vietoje aiškinti, kad visus
kraujavimus galima sustabdyti užspaudžiant, o galiausiai aiškinti, kad
tokių pacientų su masyviu kraujavimu apskritai nėra gydęs? Kolega gerai
paaiškino - jei tokie sunkią traumą patyrę asmenys nukraujuodavo įvykio
vietoje, jų tiesiog niekas neatveždavo. Skubios pagalbos skyriuje jau ne
kartą teko susidurti su pacientais, kuriems dėl nesustabdomo kraujavimo
turniketą buvo uždėjęs GMP personalas.Visų pirma, kažkoks jautruolis, ryškiai koks millenials'as, net
nepasivargina išklausyti ir suprasti, įsigilinti, ką sakė traumatologas.Jis, bent jau interviu, nieko nesakė/neteigė, kad veninio kraujavimo
nesustabdys, čia buvo žurnalistų teiginiai. Bet pilnai galiu spėti, jog
traumatologas, jei tik jis buvo kalbinamas už kadro, galėjo aiškinti
žurnalistams, kad visur turniketo naudojimo instrukcijose rekomenduojama
užveržti virš žaizdos. Tada, kai tai yra arterija ir kraujo fontanas –
tinka. Venai, reikia suprasti – ne. Perteklinis taikymas ir šiaip... Aš
ne medikas, bet kiek galiu paspekuliuoti: kraujas tiesiog toliau gali
sunktis iš turniketu užspaustos veninės žaizdos, nes bus užspausta
neprakiurusi kraujagyslė su spaudimu (aukščiau), o prakiurusi liks
neužspausta ir dėl likutinio audinių (ir apskritai spaudimo; dalinai gal
dar ir arterinio) kraujas sunksis. Ką tada darysi (ką darys tūlas
turniketo dėjikas), streso būsenoje, matydamas tebesisunkiantį kraują?
Gal kils noras veržti dar stipriau...?
Venines žaizdas reikia tvarstyti, o ne turniketu veržti. Bet apie ką mes
čia bl?!, čia medikų darbas, tai yra išmanymo ir mokymų, patirties
reikalas. O mokymai buvo? Nebekalbant apie šūdinus turniketus ir
perteklinį reikalavimą juos vežiotis...
Laimis, permalink
Vaikis78 rašė:
Dėve, dėve... Tu gal neberašyk, kaubojau.
Turniketą tau į rankas!
Vaikis78, permalink
Ačiū. Mielai. Turiu ne vieną.
On 2023-07-13 11:36, Laimis wrote:
Vaikis78 rašė:
Dėve, dėve... Tu gal neberašyk, kaubojau.
Turniketą tau į rankas!
Tomas, permalink
Bet koks kraujavimas anksčiau ar vėliau sustoja.
(senovinė chirurgų išmintis)
2023-07-12 22:09, Vaikis78 rašė:
Kad ir šimtą metų traumatologijoje. Tai nekeičia fakto, kad jis yra
nupušėlis, kuriam kaimyno katino neleisčiau apžiūrėti. Gėda.Komentaras, ne mano, bet pritariu:
Šiaip Valstybinė akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnyba prie
SAM turėtų susirūpinti šio gydytojo turima kompetencija ir iškelti
licencijos sustabdymo klausimą, jei viešai, viename iš populiariausių TV
kanalų eteryje visuomenei pateikiama visiškai teisybės neatitinkanti
informacija. Kaip gali kraujavimą stabdantis turniketas pabloginti
situaciją veninio kraujavimo atveju?? 🤯
Kaip gali traumatologas savo patirtimi remdamasis sakyti, kad arterinio
kraujavimo niekas nesustabdys, kitoje vietoje aiškinti, kad visus
kraujavimus galima sustabdyti užspaudžiant, o galiausiai aiškinti, kad
tokių pacientų su masyviu kraujavimu apskritai nėra gydęs? Kolega gerai
paaiškino - jei tokie sunkią traumą patyrę asmenys nukraujuodavo įvykio
vietoje, jų tiesiog niekas neatveždavo. Skubios pagalbos skyriuje jau ne
kartą teko susidurti su pacientais, kuriems dėl nesustabdomo kraujavimo
turniketą buvo uždėjęs GMP personalas.O mano papildymas: patologanatomas taip pat ko gero nematė pacientų su
turniketais - pas jį veža tuos, kuriems neuždėjo.On 2023-07-12 15:17, Laimis wrote:
Vaikis78 rašė:
Nuo 4.40. Vat kaip leidžia tokiems nupušėliams dirbti??? Įdomu, kas neša
atsakomybę už tokio briedo skleidimą... Atsako kiek klinikos ar ten visi
tokie nupezėliai?Nepatiko argumentai, ane? Apie turniketus iš šūdo jau nieko
nebepasakysi, a? 40 metų žmogus dirba traumatologijos praktikoje
(tiesiogiai medicinos ir greitosios pagalbos srityje!), patirtis kalba,
o tūlas vaikis sapalioja ir svaigsta. Svaigsta bl apie turniketus, kurie
plyšta rankose ir kuriuos sukišo visiems privalomai pagal ukazą (nors
niekas ES to neturi ir nepraktikuoja), be jokių apmokymų. Patinka, kai
myža į akis ir sako lietutis? Tai į sveikatą, tsakant :-)
anon, permalink
On 2023-07-13 08:06, Tomas wrote:
Bet koks kraujavimas anksčiau ar vėliau sustoja.
(senovinė chirurgų išmintis)
Medicinos galimybės beribės! Ribotos tik paciento gaalimybės... (c)
Zhiniukas, permalink
anon nera@nebus.lt wrote:
On 2023-07-13 08:06, Tomas wrote:
Bet koks kraujavimas anksčiau ar vėliau sustoja.
(senovinė chirurgų išmintis)
Medicinos galimybės beribės! Ribotos tik paciento gaalimybės... (c)
Jei pacientas labai nori gyventi, tada ir medicina bejėgė.